No products in the cart.

تعمیر درب اتوماتیک سکشنال

تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران

درب اتوماتیک سکشنال که یک انتخاب مناسب و ایده عالی است، که علاوه بر سهولت در استفاده، دارای کیفیت مطلوب بوده و از ظاهری زیبا و هماهنگ با نمای ساختمان برخوردار است.
تمامی افرادی که در زمینه ساخت و ساز و همین طور طراحان و معماران از لحاظ زیبایی و مدرن بودن دارای کیفیت بالا به عنوان انتخاب اول خود درب سکشنال برای پارکینگ را در نظر می گیرند.

  • درب اتوماتیک سکشنال به عنوان پدیده ای جدید و نو برای ساختمان های هوشمند و مدرن امروزی کاربرد بسیاری دارد.
  • درب اتوماتیک سکشنال به علت مکانیزم خاص و مزیت های این درب در ایران مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

مروزه استفاده از درب های اتوماتیک برای پارکینگ ساختمان های مسکونی, اداری و تجاری بسیار ضروری است. یک درب ایده آل باید ظاهری متناسب با نمای ساختمان داشته باشد و علاوه بر کیفیت بالا, سهولت در استفاده را برای ساکنین فراهم نماید. 

درب اتوماتیک سکشنال مناسب ترین انتخاب برای پارکینگ ساختمان های هوشمند و مدرن است. این نوع درب, نوعی درب اتوماتیک زیر سقفی ست که به دلیل مکانیزم ویژه ای که دارد متناسب با فضاهایی مانند پارکینگ میباشد که از نظر فضا و ارتفاع سقف محدود هستند.

تعمیر درب اتوماتیک سکشنال
تعمیر درب اتوماتیک سکشنال

درب اتوماتیک سکشنال چیست؟ 

طرحی نو از طریقه نصب و باز شدن کرکره که از از چند پنل آلومینیومی و یا پلی کربنات و… تشکیل شده است که توسط لولاهای فولادی به یکدیگر متصل می شوند که عموماً برای پارکینگ استفاده می شود. 

درب اتوماتیک سکشنال توسط ریل های جانبی قادر خواهند بود که از حالت عمودی در حالت باز به حالت افقی و موازی با سقف در حالت بسته درآیند، بنابراین نحوه عملکرد سبب می شود تا بهترین میزان بازشو در عرض و ارتفاع حاصل آید. 

حالت باز و بسته شدن درب سکشنال سبب شده که این درب را با نام درب زیر سقفی بشناسند. استفاده از این درب برای تمامی اعضاء خانواده به راحتی انجام می شود. درب سکشنال دارای عملکردی آسان با ایمنی و عایق بندی مناسب در برابر آب دارد.

قیمت درب اتوماتیک سکشنال :

همان طور که می دانید درب سکشنال طرحی نو و کاربردی برای هر پارکینگی دارد، بر این اساس وزن درب ریلی و اندازه درب مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت درب سکشنال می باشد. 

نوع دیگری از درب اتوماتیک سکشنال برای ورودی کارخانجات یا سازمان ها نصب می شود که به دلیل سایز بزرگ درب نصب شده، قطعات بادوام تری نیاز است و در این صورت با نصب و پشتیبانی که انجام شود موجب افزایش قیمت درب اتوماتیک سکشنال ریلی نصب شده می شود. 

و همین طور در صورت نصب درب کوچک (آدم رو) موجب افزایش قیمت درب اتوماتیک ریلی می شود.

درب اتوماتیک سکشنال از چند پَنِل هرکدام به ارتفاع ۴۸ سانتی متر و ضخامت ۴٫۶ سانتی متر تشکیل شده است که درون این پَنِل ها با فوم پلی اورتان فشرده پر شده است که این مهم باعث تبدیل شدن این درب به عایق کامل صوت و حرارت می شود. 

ارتفاع بازشو این درب ها بین ۲٫۲۰ متر الی ۲٫۴۰ متر بسته به نیاز مشتری متغیر می باشد. عرض پَنِل با توجه به متغیر بودن ورودی ها در اندازه های مختلف موجود می باشد. 

حرکت این درب ها به صورت ۹۰ درجه از حالت افقی به حالت عمودی می باشد که این زاویه حرکت ،کمترین فضا را اشغال می کند و حرکتی کاملاً بی صدا را به ارمغان می آورد.
نمای این درب ها از جنس ورق فولادی دو جداره دارای پوشش رنگ الکترو استاتیک در رنگ ها و طرح های مختلف می باشد. پر طرفدارترین رنگ های مورد استفاده، سفید، کرم و طرح چوب می باشد که با انواع نماهای مدرن و کلاسیک سازگار است و زیبایی منحصر به فردی را به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254