No products in the cart.

سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ مبتنی بر ریدر برد بلند

تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران
تعمیر جک پارکینگ در تمام نقاط تهران

با توجه به دشوار بودن سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ برای ورود و خروج خودروها و نیاز به نیروی انسانی برای تشخیص مجاز ویا غیر مجاز بودن خودروها که معمولا با مشکلاتی همراه می باشد،

امروزه از سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ مبتنی بر ریدر برد بلند م استفاده می شود که کار را بسیار راحت کرده و مزیت ها و امکانات زیادی را نیز به همراه دارد.حذف نیروی انسانی و کم شدن اتلاف وقت خودروها  و انواع گذارش گیریها از مزیت های این سیستم می باشد.

همچنین می توان برای مدتی از ورود و خروج بعضی از خودروها جلوگیری کرد مثلا برای پرداخت حق شارژ. سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ را می توان به راهبند ویا هر نوع درب اتوماتیک دیگری متصل نمود.

برد این سیستم از ۵ تا ۱۲ متر با توجه به محیط و نوع انتن متغییر می باشد.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

گاهی برای افزایش امنیت پارکینگ ها از روش ترکیبی برای احراز هویت و اعتبار سنجی افراد استفاده میشود. به طول مثال در این روش میتوان تعریف کرد که ابتدا پلاک خودروها توسط دوربین پلاک خوان اسکن شده و بررسی شود و در صورت تأیید آن کاربر نیز توسط کارت، رمز ، اثر انگشت و … احراز هویت شود.

 در نهایت در صورتی که هر دو مورد تأیید شده، اجازه دسترسی به محوطه پارکینگ داده میشود.

سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ مبتنی بر ریدر برد بلند

سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ، راهکاری است که ورود و دسترسی انواع وسایل نقلیه به محوطه Parking را مدیریت می‌کند. مدیریت سنتی پارکینگ‌ها مشکلات زیادی از جمله بی‌نظمی در ورود و خروج و  پارک خودرو به همراه دارد. 

اما به کارگیری یک سامانه هوشمند، مزایای فراوانی برای صاحبان شرکت‌ها و  Parkingها به ارمغان خواهد آورد. سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ ویژگی‌های پیشرفته ای ارائه می دهد که در آن پارامترهای ورود می تواند بر اساس عواملی مانند روز ، ساعت، نوع اعتبار و … باشد.

 در این سیستم شما می‌توانید وسایل نقلیه مجاز و غیر مجاز را تعریف کنید. در این صورت به جز وسایل نقلیه مجاز، سایر  وسایل نقلیه اجازه ورود و دسترسی به Parking را نخواهند داشت. 

منظور از پارکینگ هر محوطه‌ای است که امکان پارک کردن خودرو و سایر وسایل نقلیه در آن امکان‌پذیر باشد. بنابراین در این تعریف، پارکینگ‌های عمومی و اختصاصی، گاراژ‌ها و محوطه حیاط یا پیلوت شرکت‌ها به عنوان پارکینگ شناخته می‌شود. 

این بخش به طور کامل با سیستم کنترل تردد خودردو ، انواع تجهیزات آن و راهکارهای مورد استفاده در Parking آشنا خواهیم شد. ویدئوی زیر اطلاعات اجمالی درباره سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ در اختیار شما قرار می‌دهد.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

آنتن و ریدر برد بلند UHF مدل CY6011
سیستم های RFID به منظور سطح دسترسی بهتر و آسانتر بنا شده اند . از موارد استفاده از این سیستم ها بیشتر در زمینه کنترل تردد در سازمانها و پارکینگ های هوشمند است و باعث کاهش حجم ترافیک و نظارت ومدیریت بهتر تردد می باشد .

 این سیستم ها بهترین روش های شناسایی اشیائ بر اساس امواج رادیوی است . به این روش که نیازی به تماس بین وسیله گیرنده اطلاعات و و حامل شناسه RFID نیست . 

و نیاز به وجود نور برای خواندن و دریافت اطلاعات نمی باشد.در این فناوری میتوان نشانه هایی را از حامل خواند و یا بروی آن باز نویسی نمود. سیستم های RFID در زمینه کنترل تردد میتوانند شامل موارد سخت افزاری مانند تگ ولیبل ، آنتن ها و ریدر ها ، دستگاههای کنترل دسترسی و راهبند ها می باشد.

    ویژگی ها
    جزییات دیگر
    لوازم جانبی
    مشخصات
    تنظیمات

راهکارهای سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ :

فناوری RFID یکی از مؤثرترین و راهبردی‌ترین راهکارهای سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ و خودرو است. از این فناوری به چند روش می‌توان در پارکینگ‌ ها استفاده نمود :

 کارت و کارتخوان – آنتن برد بلند و تگ. علاوه بر این دو روش، راهکارهای دیگری نیز وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254