No products in the cart.

نصب کیت های گیت برقی چقدر سخت است؟

نصب کیت های گیت برقی چقدر سخت است؟
تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران
تعمیر جک پارکینگ در تمام نقاط تهران

اگر در نظر دارید که آیا درب های برقی را نصب کنید، ممکن است تعجب کنید که آیا می توان با انجام کار خود در هزینه صرفه جویی کرد یا خیر. شاید فکر می کنید با بهترین نوع جک پارکینگ این امکان پذیر است، 

اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید. اما آیا این یک روش ساده است؟ و چه نوع مهارت هایی ممکن است برای انجام موفقیت آمیز آن نیاز داشته باشید؟ در اینجا، ما نگاهی به موارد کاربردی و چالش های موجود در هنگام نصب کیت های گیت برقی خواهیم داشت.

 این باید به شما کمک کند تا در مورد اینکه آیا خودتان آن را امتحان کنید یا از یک متخصص کمک بگیرید، تصمیم آگاهانه بگیرید.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

چه کسی می تواند دروازه های برقی را نصب کند؟

بسیاری از مردم با تعجب متوجه می شوند که هیچ مقرراتی در مورد اتوماسیون و نصب گیت های برقی وجود ندارد. نصب آنها برای هر کسی کاملاً قانونی است. این از نظر فنی به این معنی است که صاحب خانه از نظر قانونی حق دارد 

در صورت تمایل اقدام به نصب دروازه های برقی با استفاده از کیت DIY کند. همچنین به این معنی است که ممکن است شخصی بدون هیچ گونه صلاحیت یا تجربه ای خود را به عنوان یک نصاب راه اندازی کند. 

برقکارها ممکن است صلاحیت کار با برق را داشته باشند و طراحان منظر می توانند مقدمات لازم را برای نصب انجام دهند، اما هیچ یک لزوماً الزامات ایمنی منحصر به فرد دروازه های الکتریکی را درک نمی کنند.

 همین امر در مورد نصب کنندگان سیستم های امنیتی نیز صدق می کند. همه این معاملات گاهی اوقات نصب دروازه برقی را ارائه می دهند. اگر گیت های برقی به اشتباه نصب شوند، در بهترین حالت آنطور که باید کار نخواهند کرد. در بدترین حالت، آنها می توانند کشنده باشند.

 به همین دلیل بسیار مهم است که شخصی که شما را نصب می کند مهارت و تجربه لازم برای انجام این کار را داشته باشد.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

ایمن ماندن

مجموعه ای از مقررات ایمنی و بهداشتی وجود دارد که پس از نصب گیت ها اجرایی می شوند. اینها شامل مقررات تامین ماشین آلات ۲۰۰۸، قانون بهداشت و ایمنی در محل کار ۱۹۷۴ و مقررات محل کار (بهداشت، ایمنی و رفاه) ۱۹۹۲ است.

 استانداردهای خاصی باید رعایت شود، در غیر این صورت شرکت‌هایی که گیت‌های خودکار را نصب می‌کنند، در صورت وقوع تخلف جدی، با جریمه‌های قابل‌توجهی یا حتی زندان مواجه خواهند شد.

 مشخصات فنی دروازه های اتوماتیک باید حداقل به مدت ۱۰ سال حفظ شود. فهرستی از خطرات بالقوه و شرح راه حل های اتخاذ شده برای به حداقل رساندن آنها نیز باید حفظ شود. 

کاربر گیت باید دفترچه راهنماهای عملیات و نگهداری گیت و هشدارهای ایمنی عمومی را حفظ کند. یک دفترچه گزارش باید با جزئیات خدمات عادی نگهداری شود.

نصب کیت های گیت برقی چقدر سخت است؟

ریسک بالا

اگر قصد دارید گیت ها را خودتان نصب کنید، باید در نظر داشته باشید که مناطق خاصی وجود دارد که نصب درب اتوماتیک در آنها پرخطر محسوب می شود. اینها جایی هستند که: چندین سرنشین وجود دارد 

کودکان، افراد مسن یا معلولی زندگی می کنند یا در حال ملاقات هستند دسترسی عمومی رایگان است درب های اتوماتیک از راه دور وجود دارد همچنین زمانی که امکان آموزش یک اپراتور گیت وجود نداشته باشد، 

یا کاربران مجاز را منصوب کنید، و زمانی که تعداد بیشتری از افراد به طور منظم از گیت خودکار استفاده می کنند، این خطر بیشتر در نظر گرفته می شود.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

به حداقل رساندن ریسک

طیف وسیعی از ویژگی ها وجود دارد که به ایمن تر کردن دروازه های خودکار کمک می کند. اینها باید شامل فتوسلهای ایمنی، موتورهای دروازه با تشخیص موانع، محافظت فیزیکی و استفاده از اندازه‌گیری‌های محدودیت نیرو باشد.

 تشخیص مانع یکی از ویژگی های موتور دروازه و سیستم کنترل است که هر حرکتی را در یک منطقه تعریف شده تشخیص می دهد که دروازه را ببندد. از پرتوهای مادون قرمز استفاده می کند. 

هنگامی که به درستی کار می‌کند، فتوسل‌های ایمنی به کنترل‌های گیت دستور می‌دهند که اگر کسی یا چیزی، پرتو را در حین حرکت دروازه قطع کرد، دروازه را متوقف کنند. 

هنگام باز و بسته شدن دروازه‌ها، نیرویی که توسط موتورهایی که روی دروازه‌های متحرک کار می‌کنند باید مطابق با دستورالعمل‌های استاندارد بریتانیا و اروپا محدود شود.

 همچنین در صورت برخورد با مانعی، از جمله شخص یا حیوان، پس از کوچکترین برخورد، باید به طور خودکار معکوس شوند.

انتخاب کیت مناسب

قبل از خرید یک کیت DIY، مهم است که نوع استفاده از دروازه های شما را در نظر بگیرید. سایت شما تجاری است یا داخلی؟ چند چرخه باز و بسته شدن آنها در روز کامل می شود؟ گیت هایی که در سایت های تجاری استفاده می شوند، 

احتمالاً به مقاومت در برابر سایش و پارگی بسیار بیشتری نسبت به آنهایی که در یک محیط مسکونی هستند نیاز دارند. یک سیستم هیدرولیک ممکن است یک انتخاب هوشمندانه باشد اگر از یک دروازه مکرر استفاده شود و هزینه آن مشکلی نداشته باشد.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

سایر مسائل برای در نظر گرفتن

قبل از شروع نصب، چندین مسئله دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید. انجام این کار قبل از خرید کیت بسیار مهم است، زیرا همه آنها برای هر شرایطی مناسب نیستند. 

شما باید وزن و طول هر برگ دروازه و همچنین تعداد چرخه های عملیاتی که گیت ها باید هر روز انجام دهند را در نظر بگیرید. همچنین، مهم است که در مورد محدودیت های احتمالی اتصالات، از جمله عرض ورودی و اینکه آیا در هر نوع شیبی قرار دارد، فکر کنید. 

ملاحظات دیگر شامل عوامل محیطی مانند باد، بارندگی یا آویزان شدن درختان و درختچه‌ها است. اگر یک گیت چرخشی را انتخاب می کنید، چقدر فاصله در پشت آن وجود دارد؟ 

اگر در حال نصب یک دروازه کشویی هستید، آیا فضای باز کافی برای باز شدن آن وجود دارد؟ یکی دیگر از عوامل مهم که باید در نظر گرفته شود، وضعیت کلی دروازه و تیرهای دروازه است.

 قبل از نصب هر نوع اتوماسیون، باید مطمئن باشید که گیت می تواند به صورت دستی به خوبی کار کند. یک راه آسان برای آزمایش این است که به آرامی دروازه را با استفاده از نوک انگشتان خود باز کنید تا حرکت خودکار را تقلید کنید. 

آیا دروازه ها می توانند آزادانه و بدون هیچ مانعی حرکت کنند؟ آیا فضایی برای قرار دادن دروازه روی ستون وجود دارد؟ آیا زوایای بین دروازه و ستون ستون اجازه باز و بسته شدن دروازه را بدون گرفتن موتور دروازه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254