No products in the cart.

آشنایی و تعمیر جک پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران
تعمیر جک پارکینگ در تمام نقاط تهران

آشنایی و تعمیر جک پارکینگ

آشنایی و تعمیر جک پارکینگ در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی جهت کنترلی کردن درب حیاط و ریلی پشت درب اتوماتیک پارکینگ مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب کنترلی اتوماتیک مجهز شده اند.

 آشنایی با جک پارکینگ باعث می شود شناخت کافی در انتخاب جک مورد نیاز داشته باشید. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک درب برقی پارکینگ را نصب و راه اندازی می کند.

 شکل و نوع پیاده سازی جک پارکینگی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

 مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

آشنایی و تعمیر جک پارکینگ
آشنایی و تعمیر جک پارکینگ

جک برقی پشت درب پارکینگ

جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی ، جک برقی درب ، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود.

 یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. 

یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

 توجه کنید که در گرمای تابستان یا سرمای زمستان برای بازکردن درب ورودی حیاط یا پارکینگ منزلتان مجبورید خودرو خود را ترک و درب را باز کرده و پس از داخل شدن دوباره پیاده شده و آنرا ببندید پس به این فکر کنید که اگر در این حین که از خودرو پیاده شدید، فراموش کنید:

 درب خودرو را قفل کنید، ممکن است مشکلاتی از قبیل مزاحمت یا سرقت رخ بدهد. 

با توجه به این چند نکته، چندان هم بیراه نیست که جک درب پارکینگ را مانند سیستم دزدگیر اماکن برای تأمین امنیت و آرامش محل کار و منازل لازم بدانید

چگونه جک درب پارکینگ مناسب انتخاب نماییم

اگر شما هم این سوال را از خود دارید پس کافیه تنها با تیم آکو جک تماس بگیرید .

آشنایی با جک پارکینگ

برای درست انتخاب کردن جک مورد نظر واجب است  برای آشنایی با جک پارکینگ باید در ابتدا با توجه به مشخصات جک درب منزل خود باید چند جک که جهت نصب بر روی درب منزل شما مناسب هستند را انتخاب نمایید و سپس در میان آنها با توجه به کیفیت ، قیمت ، گارانتی و خدمات پس از فروش یکی را انتخاب نمایید.

 بصورت کلی درب پارکینگ ۳ ویژگی اصلی دارد: وزن درب ، طول درب و میزان تردد درب. هرچقدر وزن ، طول و میزان تردد درب بیشتر باشد باید جک پارکینگی قویتر ، با کورس حرکتی و شفت بلند تر و چرخه کاری طولانی تری را انتخاب نماییم. در ادامه به چگونگی انتخاب جک پارکینگ مناسب اشاره خواهیم داشت.

انتخاب جک برقی پارکینگ با توجه به طول درب

در ابتدا لازم است با معنی کورس حرکتی جک آشنا شویم. کورس حرکتی یکی از ویژگیهای اساسی جک پارکینگ است. کورس حرکتی عبارتست از مقدار حرکت شفت جک (میله جک) به سمت داخل و بیرون و یک عدد بر حسب میلیمتر است. 

مثلاً کورس حرکتی جک ویتو کالیپسو ۴۰۰ به میزان ۴۰۰ میلیمتر است.

 یعنی شفت جک پارکینگی ویتو کالیپسو حداکثر به میزان ۴۰۰ میلیمتر ( ۴۰ سانتیمتر ) داخل و خارج می شود.

حال باید تشخیص دهیم که چه جک هایی کورس حرکتی مناسب با درب پارکینگ ما را دارند. 

با فرمول پایین می توانیم کورس حرکتی مناسب جک پارکینگ را محاسبه کنیم. لازم به ذکر است جهت درب های نامتقارن باید طول لنگه بزرگتر درب در فرمول قرار گیرد.

طول یک لنگه درب (سانتیمتر) + ۵۰ = حداقل کورس حرکتی بازوی جک (میلیمتر)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254