No products in the cart.

آموزش نصب جک درب پارکینگ

آموزش نصب جک درب پارکینگ
تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران

آموزش نصب جک درب پارکینگ

با آموزش نصب جک درب پارکینگ همراه باشید

جک پارکینگی یکی از ملزومات درب های ساختمان است. زمانی که شما بیرون می روید می توانید به واسطه دکمه ریموت جک پارکینگ بدون پیاده شدن از ماشین به سادگی درب را باز کنید. یا زمانی که رفت و آمد زیاد است نیازی به باز و بست کردن درب با نیروی دست نباشد. اغلب جک درب پارکینگی نحوه نصب ساده ای دارند. 

نحوه نصب جک درب پارکینگ

با توجه به اینکه برند های مختلفی از جک وجود دارد و هرکدام دارای ویژگی های خاصی هستند با توجه به آنها می توانید عملیات را نصب را انجام بدهید. ما در این مقاله قصد داریم آموزش نصب جک درب پارکینگ را به صورت جامع شرح دهیم. نصب هر یک از برند ها و مدل های جک را بررسی می کنیم. در ادامه در صورت نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح سازید.

طریقه نصب جک درب پارکینگ

  •  بررسی موقعیت نصب جک
  • آماده سازی درب جهت نصب جک
  •  نصب پایه ها
  • نصب تابلو فرمان
  • سیم کشی نهایی و راه اندازی

چنانچه بخواهید جک ها از بهره وری بالایی برخوردار شوند و به خوبی کار نمایند نیاز است حداقل فشار به جک وارد گردد. مهم ترین نکته در نصب جک پارکینگی چگونگی نصب جک و نوع زاویه دهی به آن می باشد. گاهی برخی جک ها به درستی زاویه دهی نمی شود و درب با شتاب به چهار چوب می خورد و ایجاد صدا می نماید در چنین مواردی نیاز است نوع زاویه دهی به خوبی بررسی شود و یا در بعضی موارد دوباره نصب گردد.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

سیم کشی جک پارکینگ

سیم های مورد استفاده در سیم کشی جک

  • چنانچه نوع موتور ۲۲۰ ولت باشد سیم ۱.۵*۳
  • اگر موتور ۲۴ ولت باشد ۱.۵*۳  : به جز موتورهایی که نیاز به سیم لیمیت سوئیچ داشته باشند.
  • سیم فلاشر ۱.۵*۲
  • سیم لازم برای چشمی: ۲ زوج
  • قفل برقی : ۱.۵*۲
    آنتن کواکسیال
نحوه سیم کشی جک برقی :

تمامی سیم ها از داخل چهارچوب فلزی درب به سمت مدار فرمان کشیده می شود. در غیر این صورت از داکت یا لوله های فلزی جهت سیمکشی می شود استفاده نمود.

آموزش نصب جک درب پارکینگ

نصب چشمی جک پارکینگ

چشمیهای جک  در ارتفاع حدود ۶۰ سانتی از کف روبروی یکدیگر و در قسمت بیرون درب ساختمان قرار می گیرد. یک جفت چشمی مورد استفاده یک چشم فرستنده می باشدو چشمی دیگر گیرنده است.

هزینه نصب جک پارکینگی

نصب جک درب پارکینگی عموما توسط افراد متخصص و کار بلد صورت میگیردو هزینه نصب جک درب اتوماتیک پارکینگ کاملا بسته به نوع جک تفاوت دارد. همچنین نوع جک نیز با توجه به نوع درب مشخص می گردد. برای دریافت مشاوره از نصاب خای حرفه ای مجموعه پی جی در  با اجرت های کاملا منصفانه با ما درتماس باشید.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

نصب جک پارکینگ

نصب و راه اندازی هر نوع جک با هم متفاوت است. جک هایی که برای ساختمان هایی با تردد متوسط و زیر ۱۰۰ بار انتخاب می شوند از جک هایی که برای ساختمان هایی با تردد بیش از ۱۰۰ بار ، ساده ترو سریع تر نصب می گردد. به صورت کلی هزینه نصب جک پارکینگی از ۵۰۰ هزار تومان آغاز می شود.

آموزش پس از نصب

نصاب موظف است پس از نصب کامل نحوه کارکرد با ریموت که کدام دکمه و چگونه درب را بازو بسته می کند به صورت کامل و با حوصله به مشتری آموزش دهد. همچنین استفاده از کلید خلاص کن در مواقع نبود برق یا خرابی محصول مورد بسیار ضروری است که می بایست مشتری بتواند به تنهایی و به سرعت انجام دهد. این هم از جمله مواردی است که نصاب باید آموزش کامل و صحیحی ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254