No products in the cart.

تعمیر جک پارکینگی سیماران ۱۴۰۰

تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران
تعمیرات جک پارکینگ در تمام نقاط تهران

تعمیر جک پارکینگی سیماران یکی از خدمات ارائه شده در آکو جک می باشد.

درب های برقی امروزه در پارکینگ ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. در اثر گذشت زمان و اصطکاک قطعات ممکن است دچار مشکلاتی در قسمت های مختلف و عملکرد خود شوند.

 یکی از قطعاتی که ممکن است در عملکرد درب اختلال ایجاد کند جک درب است. اما اگر درب برقی پارکینگ ما مشکل پیدا کرد چه باید بکنیم؟ 

در این مقاله راهکار هایی جهت تعمیر جک پارکینگی سیماران برای شما آورده شده است.شرکت سیماران ازقدیمی ترین و معتبر ترین برند های داخل ایران میباشد که در زمینه درب های اتوماتیک و محصولات دیگر جزو پرفروش ترین برند های ایران محسوب میشود.

برند سیماران تعداد زیادی نمایندگی در سطح شهر دارد وتمامی قطعات و لوازم ان یافت میشود و به همین دلیل شرکت سیماران تعمیر جک پارکینگی سیماران را برای تعمیر کاران جک پارکینگی اسان نموده است.

جک پارکینگی سیماران در چندین مدل مختلف به نام های جک پارکینگی سیماران مدل فرازp 

جک پارکینگی سیماران مدل فرازs و جک پارکینگی سیماران مدل فراز V روانه بازار شده است که مدل فراز s این برند جزو محصولات پر فروش بازار میباشد.

برای عیب یابی درب پارکینگ، اول باید اطمینان حاصل کنید که مشکل از  ریموت و رله نیست. برای متوجه شدن این موضوع دکمه ریموت را فشار دهید و چراغ ریموت را چک کنید. 

اگر چراغ روشن نشود یا نسبت به قبل کمرنگ شده باشد جک درب مشکلی ندارد و باید ریموت را تعمیر کنید. 

در مرحله بعدی به سراغ چک کردن دستگاه مرکزی می رویم. اگر دکمه ریموت را فشار دادید و صدای رله به صورت طبیعی شنیده شد رله نیز سالم است و مشکل را باید در عملکرد بخش دیگری از درب جستجو کرد.

در نهایت اگر موارد قبلی گفته شده سالم بودند به سراغ جک ها می رویم. اگر درب بدون مشکل باز می شود اما در بسته شدن دچار مشکل است می توان گفت که مشکل از چشمی درب است.

 و برای تعمیر جک پارکینگی سیماران باید آن را تعمیر کنید. در صورتی که فیوز، ریموت و چشمی درب مشکلی نداشتند در این صورت مشکل خرابی جک درب پارکینگ سیماران و قطعات آن است.

انواع خرابی جک درب پارکینگ سیماران:

خرابی جک درب پارکینگ سیماران ممکن است ناشی از مشکلات موتور آن و یا دیگر قطعات باشد. به طور کلی چندین مورد مشکل می تواند در درب های پارکینگ وجود داشته باشد که برای تعمیر جک درب سیماران باید با آن ها آشنا شوید.

  • اگر متوجه شدید که موتور کلا کار نمی کند باید سیم کشی موتور بررسی شود و عیب یابی صورت گیرد.
  • در صورتی که موتور در حین کار کردن داغ می شود احتمالا مشکل از استاتور موتور است و باید آن را چک کنید.
  • اگر متوجه شدید که موتور در هنگام کار کردن صدای بلند و غیر طبیعی می دهد مشکل می تواند از بلبرینگ ها، پیچ های بدنه، روتور یا استاتور باشد.
  • اگر کلید داخل قفل گیر کرده باشد نشان می دهد که محوری که کار خلاصی کلید را بر عهده دارد خم شده وکلید خلاص نمی شود.
  • در نهایت اما اگر موتور درجا کار کند سیستم انتقال قدرت در موتور مشکل دارد و قدرت گیربکس به پیستون نمی رسد.
  • مشکل دیگری که ممکن است به آن برخورد کنید برخورد لنگه های درب هنگام باز و بسته شدن است. به صورت کلی لنگه های درب های اتوماتیک در هنگام باز و بسته شدن کمی تاخیر دارند. این تاخیر زمانی کمک می کند که درب ها در هنگام حرکت با یکدیگر برخورد نداشته باشند. 
  • به مرور زمان و استفاده زیاد و کار کردن در شرایط جوی متفاوت می تواند باعث از بین رفتن این تاخیر زمانی شود. در صورت بروز این مشکل برای تعمیر جک درب سیماران باید ابتدا مشکل لولا را با روغن کاری رفع کرد و سپس اقدام به برطرف کردن مشکلات آهنگری، تنظیم جک ها و تنظیم مجدد زمان باز و بسته شدن آن ها کرد.
  • اگر درب در هنگام بسته شدن می ایستد و کامل بسته نمی شود باید سنسور چشمی الکترونیکی جک را نیز چک کنید. چشمی می تواند در اثر نفوذ آب خراب شده باشد یا سیم های داخلی آن در اثر استهلاک قطع شده باشد.
  • برای چک کردن رگلاژ جک درب اتوماتیک بازو های جک باید با استفاده از ابزار های مناسب باز شود تا بازو از موتور خود جدا شود. سپس چرخ دنده و سر بازو را نیز باز کرده و به چک کردن بلبرینگ و تعمیر جک پارکینگی سیماران بپردازید

خدمات آکو جک در رابطه با تعمیر جک پارکینگی سیماران:

نصب جک پارکینگی سیماران _ تعمیر جک پارکینگی سیماران _ سرویس جکها عیب یابی و تعمیر مدار فرمان جک پارکینگی سیماران_تعمیر گیربکس جک پارکینگی سیماران تعمیر چشمی جک پارکینگی سیماران_کلیه خدمات جوشکاری و عیب یابی سیمکشی جک پارکینگی سیماران

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254