No products in the cart.

تعمیر جک پارکینگ مدل زومر

تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران
تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران ،نمونه کار تعمیر جک پارکینگ ، آکو جک تعمیرگاه جک پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ مدل زومر ( Sommer ) یکی از خدمات آکو جک می باشد.

محصولات اصلی شرکت زومر آلمان است که در زمینه تولید تجهیزات ساختمانی  مختلف همانند انواع جک درب اتوماتیک، کرکره برقی، درب پارکینگ و جک پارکینگی زومر فعال است.

 این شرکت با حدود ۲۰ سال سابقه توانسته به جایگاه مناسبی بین رقبای خود دست یابد و در تمام این سال ها کیفیت بالای محصولات و

 رضایت مشتریان سرلوحه کار این شرکت بوده است. یکی از اصول مهم در تولید انواع جک پارکینگی زومر کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد آن است که سبب شده طیف گسترده ای از افراد به خرید جک درب اتوماتیک sommer تشویق گردند. 

تعمیر جک پارکینگ مدل زومر

تمامی قطعات جک پارکینگی زومر به وفور در بازار یافت میشود و همین موضوع تعمیر جک پارکینگی زومر را برای تکنسین های جک های پارکینگی اسان نموده.

پکیج جک پارکینگی زومر شامل دو عدد بازو و مدارفرما و ترانس و ریسیور و باکس و پلیت ها و دو عدد ریموت میباشد.

اگر به دنبال یک جک پارکینگی با دوام و کیفت هستید جک پارکینگی زومر سالیان سال است که کیفیت و کارایی خود را به بازار ثابت کرده است.

جک پارکینگی زومر دارای دو عدد پوسته پلاستیکی الیاف دار در قسمت انتهایی موتور یک لوله سرتاسر الومینیومی و شفت استیل میباشد که مجموع این طراحی علاوه بر زیبایی منجر به دوام و کیفیت در جک زومر میشود.

جک پارکینگی زومر با موتورdc قادر است تا ۲۵۰ کیلوگرم هر لنگه درب را جا به جا کند به همین دلیل برای تمامی مصارف مسکونی مناسب میباشد.

فرکانس ریموت کنترل جک پارکینگی زومر از نوعی خاص بوده که مدار فرمان زومر فقط قابلیت شناسایی همین فرکانس را دارد و این موضوع بسیار با اهمیت از نظر امنیت میباشد.

تعمیر جک پارکینگ مدل زومر

جک برقی زیر سقفی زومر با قابلیت ویژه می تواند در زیر سقف ها جهت باز و بسته کردن درب کرکره ای نصب شود و مناسب برای کرکره برقی می باشد.

 این جک ها دارای خلاص کن دستی هستند که در مواقع ضروری قابل استفاده می باشند. شما می توانید در هنگام قطع شدن برق که حرکت درب را با اختلال مواجه می کند، با استفاده از این آچار خلاص کن، درب ساختمان را باز یا بسته کنید.

موتور ریلی درب اتوماتیک زومر نوعی از جک های برقی است که در واقع موتور درب اتوماتیک محسوب می شود، این محصولات قابل نصب بر روی درب های ریلی هستند که مجهز به گیربکس می باشند و به کمک آن می توانند سبب باز و بسته شدن درب گردند. 

این جک ها معمولا برای درب های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند و دارای ریموت کنترل نیز می باشند. 

برای استفاده از موتور درب ریلی زومر باید به فضای مورد نیاز برای حرکت درب توجه ویژه گردد. 

موتور درب اتوماتیک زومر SM40 – 800Kبرای درب های اتوماتیک تا وزن ۸۰۰ کیلوگرم و ۱۴ متر قابل استفاده است.

 در رابطه با تولیدات شرکت زومر آلمان قابل ذکر است که انواع جک اتوماتیک زومر، درب پارکینگ، کرکره برقی و غیره  منحصرا در خود کشور آلمان تولید می شوند و هیچگونه نمونه و مشابه تقلبی ندارند در همین راستا تضمین اصل بودن محصولات زومر آلمان تاریخ تولید آنها می باشد که روی دستگاه ثبت شده است.

در رابطه با انتخاب جک پارکینگی توجه به بخش های مختلف آن از جمله قدرت موتور آن می تواند حایز اهمیت باشد.

 همانطور که می دانید انواع جک درب اتوماتیک دارای بخش های مختلفی از جمله مولد تولید کننده نیرو، مرکز کنترل، چشمی ها، بازوها و موتور، فلاشر، میکروسوئیچ، ریموت کنترل، قفل برقی، پایه ها و قفل مکانیکی می باشند که هر کدام کاربری ویژه ای دارند. 

به طور مثال انواع جک درب اتوماتیک زومر دارای موتورهای قوی و تنظیم کننده گشتاور هستند همچنین از آنجا که این جک ها با نیروی برق قابل استفاده هستند باید در مواقع قطع برق نیز تمهیداتی جهت کاربری آن ها در نظر گرفته شود.

موتور زومر از جمله مواردی است که به وفور در جک های نصب شده  دچار خرابی و اسیب میشود.

ذغال موتور زومر پس از مدتی استفاده تمام شده و موتور از کار می افتد و در مواردی باعث خرابی کلکتور مسی میشود که در صورت رخ دادن این اتفاق موتور زومر باید تعویض شود.

خدمات #آکو جک  در رابطه با تعمیر جک پارکینگی زومر:

نصب جک پارکینگی زومر_تعمیر جک پارکینگی زومر_سرویس جک ها_تعمیر چشمی جک زومر

تعمیر و عیب یابی مدار فرمان زومر_تعویض ذغال زومر_تعمیر و تعویض موتور زومر_کلیه خدمات

جوشکاری و عیبیابی سیم کشی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254