No products in the cart.

درب پارکینگ باید چه اندازه باشد؟

درب پارکینگ باید چه اندازه باشد؟
تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران
تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران ،نمونه کار تعمیر جک پارکینگ ، آکو جک تعمیرگاه جک پارکینگ

یک دروازه برقی افزودنی ارزشمند برای یک ملک با راهرو است. این می تواند به افزایش امنیت کمک کند، جذابیت را کاهش دهد و یک باغ را ایمن تر کند، و همچنین به طور بالقوه ارزش خانه شما را افزایش می دهد. 

با پرداخت های مختلف، طرح ها و سیستم عامل های موجود، گزینه هایی برای تکمیل بیشتر خانه ها وجود دارد. زمانی که مردم به فکر نصب گیت  های برقی هستند، یکی از مسائلی که باید با آن مواجه شوند اندازه گیت ها نسبت به مسیر ورودی آنها است.

 چگونه مطمئن می شوید که دروازه شما به اندازه مناسبی است که فضا را بدون مشکل در هنگام باز و بسته شدن پوشش دهد؟

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

اندازه استاندارد دروازه چیست؟

چیزی به نام “اندازه استاندارد دروازه” یا عرض وجود ندارد. درعوض، دروازه‌ ها به گونه‌ ای ساخته می‌ شوند که با هر ابعادی که در مسیر شما قرار می‌ گیرد، مناسب باشند و این بدان معناست که دروازه‌ ها در محدوده وسیعی از ارتفاع و طول ساخته می‌ شوند. 

گذرگاه‌ ها و سایر ورودی‌ ها از ملکی به ملک دیگر بسیار متفاوت است، اما چند نکته وجود دارد که ارزش یادآوری را دارد. بیشتر آنها به اندازه ای پهن هستند که اجازه عبور خودرو را بدون خطر آسیب زیاد می دهند. 

حتی در این صورت، تجربه به ما می گوید که مانور دادن یک وسیله نقلیه در فضاهای محدودتر سخت تر است.

عرض یک دروازه چقدر باید باشد؟

دروازه‌ ها را می‌ توان در طرح‌ های بسیاری تولید کرد، اما برای دروازه‌ های ورودی دو پیکر بندی رایج وجود دارد. دروازه‌ های کشویی معمولاً از یک دروازه بزرگ‌ تر تشکیل می‌ شوند که در ورودی راهرو حرکت می‌ کند.

در همین حال، دروازه‌ های چرخشی معمولاً از دو برگ تشکیل شده‌ اند که از وسط باز می‌ شوند و هنگام باز شدن به داخل راهرو می‌ چرخند. درب کشویی آلومینیومی شایان ذکر است که دروازه های کشویی را می توان به شکل دو دروازه تاب دار ساخت. 

هر نوع را که انتخاب کنید، دروازه شما باید به طور کامل مسیر ورودی را بدون ایجاد فضایی در انتهای یا وسط بپوشاند. هر دروازه باز نیاز به فضایی برای جابجایی دارد و اینجاست که دروازه های کشویی و دروازه های چرخشی بسیار متفاوت هستند. 

دروازه های کشویی باید در امتداد یک مسیر مستقیم و پیوسته در سراسر دهانه بین ستون ها یا پایه ها حرکت کنند تا زمانی که دروازه کاملاً دهانه را باز کند. 

دروازه‌ های چرخشی مسافت کوتاه‌ تری را نسبت به دروازه کشویی طی می‌ کنند و از طریق یک قوس از لولا های روی ستون‌ ها به داخل راهرو حرکت می‌ کنند، بنابراین هیچ جسمی نباید در این قسمت باقی بماند که ممکن است مانع از باز شدن کامل دروازه‌ ها شود. 

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

 

درب پارکینگ باید چه اندازه باشد؟

چگونه اندازه دروازه خود را تعیین کنم؟

توصیه می کنیم قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام سیستم گیت خودکار بهترین راه حل را ارائه می دهد، از یک نصاب حرفه ای گیت بخواهید که از ملک شما بازدید کند و در مورد نیازهای فردی شما صحبت کند. 

آنها معمولا یک نظرسنجی را انجام می دهند و اندازه گیری های دقیق مورد نیاز برای ساخت طرح انتخابی شما را انجام می دهند. اطمینان از دقیق بودن محاسبات اندازه دروازه شما بسیار مهم است.

 آنها را اشتباه بگیرید، و دروازه های شما به طور موثر با راهروی شما کار نمی کنند. درست کردن آن احتمالاً پرهزینه نیز خواهد بود، بدون توجه به استرس و ناراحتی قابل اجتناب که یک اشتباه می تواند ایجاد کند.

 اگر نظرسنجی توسط یک مهندس باتجربه ترتیب داده نشده باشد، آکو جک می‌تواند قیمتی را ارائه دهد که تا حد امکان جامع از اندازه‌گیری‌های شما باشد. اینطوری می توانید آنها را بگیرید.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

اندازه گیری دروازه های چرخشی

به طور خلاصه، ما باید عرض و ارتفاع دروازه های شما را بدانیم. برای عرض، فاصله بین لبه های داخلی هر ستون دروازه را بر حسب میلی متر اندازه بگیرید. ارتفاع دروازه‌ های شما در لبه‌ ها باید کوتاه‌ تر از ارتفاع ستون‌ های موجود یا پیشنهادی باشد.

 مراقب باشید که ابعاد هیچ یک از دروازه‌ های ورودی موجود را ارائه ندهید، زیرا ما نمی‌ دانیم که ستون‌ ها یا ستون‌ ها در حال حاضر برای دروازه‌ های برقی جدید شما مناسب هستند یا خیر.

 دروازه‌ ها همچنین می‌ توانند دارای قسمت بالایی خمیده باشند، بنابراین ممکن است در کنار یا وسط بالاتر باشند. در نظر بگیرید که کدام برگ دروازه ابتدا باز می شود، سمت راست یا چپ، و در کدام جهت باز و بسته می شود. 

آنها باید تقریباً همیشه به سمت داخل به سمت ملک باز شوند و نه به سمت بیرون در مسیر یا جاده – هر دوی آنها به دلایل ایمنی غیرقابل قبول هستند و به دلیل خطر ایجاد مانع.

 اگر اندازه برگ های دروازه را نابرابر می خواهید، عرض پیشنهادی هر کدام باید ارائه شود. 

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

اندازه گیری دروازه های کشویی

با دروازه های کشویی، مجموعه ای مشابه از اندازه گیری ها مورد نیاز است. برای عرض کامل، فاصله بین لبه های داخلی هر ستون دروازه را بر حسب میلی متر اندازه بگیرید،

 سپس ۵۰۰ میلی متر اضافه کنید. جهت باز شدن برگ را نیز مشخص کنید. به سمت چپ یا راست

اندازه گیری دروازه های عابر پیاده

اندازه گیری دروازه های عابر پیاده ساده تر است. 

تنها چیزی که نیاز دارید عرض بین داخل ستون ها و ارتفاع پایه لولا است. همچنین باید در نظر داشته باشید که می‌ خواهید دروازه‌ تان به کدام سمت باز و بسته شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254