No products in the cart.

عملکرد سیستم کنترل تردد هوشمند

عملکرد سیستم کنترل تردد هوشمند
تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران
تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران ،نمونه کار تعمیر جک پارکینگ ، آکو جک تعمیرگاه جک پارکینگ

دستگاه کنترل تردد یکی از تجهیزات اصلی در عملکرد سیستم‌ کنترل تردد هوشمند پارکینگ خودرو در پارکینگ است. این دستگاه علاوه بر فناوری RFID می‌تواند  از روش‌های دیگر نیز جهت احراز هویت و اعتبار سنجی استفاده نماید.

 فناوری‌های بیومتریک (اثر انگشت، تشخیص چهره و …)، فناوری‌های مبتنی بر موبایل (NFC و Bluetooth)، اسکن Qr Code ، راهکارهای دیگری هستند که بر روی انواع دستگاه کنترل تردد نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طرز کار این فناوری‌ها نیز کاملاً‌ ساده بوده و اکثر افراد با آن‌‌ها آشنایی دارند. فقط کافی است انگشت خود را بر روی سنسور قرار دهید، روبروی دوربین تشخیص چهره دستگاه قرار گیرید و یا گوشی خود را در محدوده شناسایی دستگاه قرار دهید.

 پس از شناسایی و تأیید، بلافاصله راهبند پارکینگ بالا رفته و مسیر ورود به محوطه مورد نظر باز می‌شود.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

عملکرد سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ بدین صورت است که یک انتن برد بلند RFID یا همان ریدر UHF در جلوی ورودی پارکینگ نصب می شود که باید رو به خودرو در هنگام ورود باشد.سپس انتن توسط کابل به یک دستگاه کارتخوان یا همان اکسس کنترل متصل می شود،کارتخوان نیز با کابل به راهبند یا هر نوع درب اتوماتیک دیگری متصل می شود.

عملکرد سیستم کنترل تردد هوشمند
با نزدیک شدن خودرو به پارکینگ انتن فرکانس تگ ( لیبل) را که معمولا پشت اینه خودرو و روی شیشه چسبانده می شود را خوانده و اطلاعات را به کارتخوان میدهد،حال اگر این کد قبلا به کارتخوان معرفی شده باشد رله داخل کارتخوان فرمان باز شدن را به راهبند می دهد و مسیر باز می شود.
مسیر خروجی پارکینگ هم به همین طریق با یک انتن و کارتخوان دیگر عمل میکند.استاندارد ایران برای آنتن های UHF به صورت ۲Wat  یا ۳۳dBm می باشد که این استاندارد برای نقاط مختلف دنیا متفاوت می باشد و به همین دلیل در بازارهای دنیا و ایران آنتن هایی با توان و برد های مختلفی موجود می باشد.
 

مزایای پارکینگ هوشمند

   عدم نیاز پیاده شدن راننده از خودرو
   شناسایی خودرو از راه دور و عدم انتظار جهت باز یا بسته شدن درب
   عدم نیاز به ریموت کنترل پارکینگ
   باز شدن درب جهت خودروهای مجاز و دارای مجوز (دارای Tag)
    فعال یا غیر فعال نمودن تگ خودرو از طریق دستگاه کنترلر

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

نرم افزار های مورد نیاز برای بهتر شدن عملکرد سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ :

برخی از کاربران آنقدر بر روی تجهیزات سخت‌افزاری متمرکز می‌شوند که گاهی از نرم‌افزار غافل می‌شوند. در صورتی که نرم‌افزارها نقش به سزایی در اتوماسیون‌های مختلف دارند.

در عملکرد سیستم‌ کنترل تردد هوشمند خودرو ( مدیریت پارکینگ) دو نرم افزار مورد استفاده قرار می‌گیرد : نرم افزار مدیریت و کنترل تردد پارکینگ و نرم افزار پلاک خوان. البته می‌توان این دو نرم‌افزار را به صورت یکپارچه نیز در اختیار داشت.

نرم افزار کنترل تردد پارکینگ، مغز متفکر عملکرد سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ است که همه چیز را زیر نظر دارد. تمامی تجهیزات Parking از جمله کارتخوان، دستگاه کنترل تردد، راه‌بند، و … توسط این نرم‌افزار تنظیم و کنترل می‌شوند. نرم افزار کنترل تردد خودرو علاوه بر مدیریت تجهیزات، مدیریت ورود و خروج خودروها را نیز به صورت کامل انجام می‌دهد.

نرم افزار پلاک خوان از طریق شناسایی و بررسی پلاک وسایل نقلیه، ورود و خروج آنها را مدیریت می‌کند. تصویر اسکن شده پلاک خودرو توسط دوربین پلاک خوان به این نرم‌افزار ارسال شده و مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد. در صورت تأیید پلاک، سیگنالی برای باز شدن مسیر به راه‌بند ارسال می‌شود.

برای بهتر شدن عملکرد سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ از چه تجهیزاتی استفاده می شود ؟

راه بند، درب کشویی متصل به قفل برقی، کارتخوان یا دستگاه کنترل تردد، دوربین و نرم افزار پلاک خوان، آنتن برد بلند UHF و نرم افزار کنترل تردد خودرو یا مدیریت پارکینگ، مهمترین تجهیزاتی هستند که در Parking استفاده میشوند

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254