No products in the cart.

قیمت دروازه های هوشمند چقدر است؟

قیمت دروازه های هوشمند چقدر است؟

تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران
تعمیر جک پارکینگ در تمام نقاط تهران

سیستم های درب دستی و گاراژ

اگر مجبورید دروازه ها یا درب گاراژ خود را با دست باز و بسته کنید، در باران خیس می شوید و در زمستان سرد می شوید. بسیاری از دروازه‌های دستی را می‌توان در طول روز باز گذاشت تا بازدیدکنندگان بتوانند بدون نیاز به باز کردن آنها با دست وارد شوند. 

اما در نهایت دروازه اغلب همیشه باز می ماند. این می تواند باعث زنگ زدگی و گیرکردن لولاها شود و لولاهای آسیب دیده می توانند باعث شوند که دروازه ها در امتداد زمین آویزان شوند و بکشند.

 تلاش برای بستن دروازه ها زمانی که مالکان به تعطیلات می روند می تواند دشوار باشد. 

از قضا، بستن دروازه‌هایی که معمولاً باز می‌مانند می‌تواند به سارقان نشان دهد که صاحب خانه دور هستند.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

سیستم های درب اتوماتیک و درب گاراژ

درب های اتوماتیک و درب های گاراژ به شما این امکان را می دهد که با لمس یک دکمه آنها را باز و بسته کنید. موتورهای الکتریکی یا هیدرولیک کار را انجام می دهند و الکترونیک همه چیز را تحت کنترل و تا حد امکان ایمن نگه می دارد.

 لازم نیست از ماشین خود پیاده شوید، کلید مناسب را پیدا کنید یا دستان خود را خیس و کثیف کنید. در حال حاضر، به دلیل اینکه معمولاً بسته هستند،

درب های برقی و درب های گاراژ نیز امنیت بیشتری را برای شما و خانواده تان فراهم می کنند.

سیستم های درب اتوماتیک و درب گاراژ معمولا شامل موارد زیر است:

• دروازه ها یا درها گیت ها معمولاً یک جفت دروازه های چرخشی یا یک دروازه کشویی تکی هستند. بالا و بالای درهای گاراژ • تغییرات درب گاراژ سه نوع درب پارکینگ مسکونی وجود دارد.

درهای جمع شونده به طور کامل در امتداد سقف گاراژ باز می شوند. با درب های گاراژ بالا و بالای سایبان، وقتی کاملا باز است،

پایین در از ورودی گاراژ بیرون می آید. درب‌ها و کرکره‌های گاراژی از تعدادی بخش افقی به جای درب جامد تشکیل شده‌اند. • قدرت منبع تغذیه معمولاً از شبکه برق گرفته می‌شود

و سیستم‌های ۲۴Vdc می‌توانند شامل پشتیبان‌گیری باتری و/یا شارژ خورشیدی برای استفاده کوتاه مدت و اضطراری باشند.

عملیات کنترل از راه دور اتوماسیون درب • کنترل از راه دور یک فوب کنترل از راه دور به شما این امکان را می دهد که دروازه ها یا درب گاراژ خود را از فاصله کوتاهی کنترل کنید.

به سادگی دکمه مناسب روی کنترل از راه دور خود را فشار دهید و منتظر بمانید تا درب یا درب گاراژ باز شود.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

موتور گیت چرخشی • موتورها موتورهای الکتریکی یا هیدرولیک معمولاً برای باز و بسته کردن دروازه‌ها و درب‌های هوشمند استفاده می‌شوند.

گوشی کنترل دسترسی • کنترل دسترسی سیستم های کنترل دسترسی امکان ارتباط صوتی یا صوتی و تصویری بین دروازه و خانه را فراهم می کنند.

یک پانل تماس در دروازه دارای یک دکمه برای تماس با خانه، یک بلندگو و یک دوربین است که در آن ویدیو گنجانده شده است. برخی نیز دارای صفحه کلید یا خوانندگان نوار مغناطیسی یا کارت های تراشه یا جا کلیدی هستند.

اینها به هر کسی که کد یا کارت ثبت شده یا فوب را دارد اجازه می دهد بدون نیاز به تماس با خانه دروازه را باز کند. در داخل خانه یک گیرنده، با صفحه نمایشی که ویدئو در آن گنجانده شده است،

و دکمه ای برای باز کردن دروازه از راه دور وجود دارد. کنترل دسترسی به پنل تماس با صفحه کلید • سنسورهای ایمنی حسگرهای مادون قرمز به نام فوتوسل پرتویی از نور نامرئی را بین خود عبور می دهند.

اگر پرتو شکسته شود، سیگنالی تولید می کنند که می تواند دروازه را هنگامی که شخصی در حال حرکت به مسیر آن عبور می کند، متوقف کند.

لبه‌های ایمنی حسگرهایی هستند که تماس با کسی یا چیزی را قبل از توقف و معکوس کردن دروازه‌ها تشخیص می‌دهند.

قیمت دروازه های هوشمند چقدر است؟

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید

قیمت دروازه های هوشمند چقدر است؟

درب ها و دروازه های هوشمند

هنگامی که دروازه‌ها، درها، کرکره‌ها، روشنایی، گرمایش یا هر یک از امکانات و فن‌آوری‌های خانه یا کسب‌وکارتان را خودکار کردید، می‌توانید اینها را در یک سیستم هوشمند بگنجانید.

این به چندین دستگاه خودکار اجازه می دهد تا با حسگرها و یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا امنیت، راحتی، صرفه جویی در انرژی، نظارت و مدیریت را افزایش دهند.

اکثر صاحبان خانه ها با ادغام درها و دروازه های خود در سیستم های هوشمند، امنیت خانه خود را افزایش می دهند.

درهای گاراژ می توانند با نزدیک شدن شما با پای پیاده بدون نیاز به کنترل از راه دور باز شوند. گیت ها می توانند به شما دستور دهند که درب گاراژ شما باز شود، وقتی متوجه شدند که شما در حال رسیدن به خانه هستید.

یا می توانند درب گاراژ شما را ببندند و قفل کنند وقتی دروازه ها به آنها می گویند که در حال خروج هستید.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

اضافات زیر به شما امکان می دهد خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید:

قبل از هوشمند کردن خانه باید بدانید قیمت دروازه های هوشمند چقدر است؟

هاب خانه هوشمند یک مرکز کنترل مرکزی همه چیز از جمله دستورالعمل‌ های برنامه‌ ریزی‌ شده ذخیره‌ شده، مغز ارتباطات و منطق سیستم هوشمند را هماهنگ می‌ کند که به چیزی می‌ گوید اگر ابتدا اتفاق دیگری رخ داد، اقدامی را انجام دهد. بازخورد دو طرفه تمام موارد موجود در سیستم هوشمند از هر دو طرف با هاب مرکزی در ارتباط هستند.

به این معنی که از آن دستورالعمل دریافت می کنند و به آن می گویند که چه کاری انجام داده اند و وضعیت آنها چگونه است، یعنی باز یا بسته، روشن یا خاموش و غیره.

حسگرها حسگرها محیط اطراف دستگاه ها را شناسایی می کنند تا شرایط ماشه و اطلاعات اضافی را برای مغز هاب هوشمند فراهم کنند.

افزودن آشکار سازهای حرکتی به سیستم های هوشمند کنترل گرمایش و روشنایی می تواند به کاهش هزینه های انرژی کمک کند. 

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

در خانه‌ های بزرگ‌ تر و املاک تجاری، روشنایی، تهویه مطبوع و سایر کنترل‌های محیطی را می‌توان به‌طور خودکار در جایی که نیازی نیست خاموش یا خاموش کرد.

با درب‌ها و درب‌های خودکار، حسگرها باید از قبل در محل قرار داشته باشند تا به آن‌ها بگوییم که چه زمانی باز، بسته و متوقف یا عقب نشینی کنند، اگر شخصی در مسیر حرکت آنها قرار دارد.

ارتباطات خانه هوشمند ارتباطات Wi-Fi، رادیویی، سیمی و مش را می توان در سیستم های هوشمند استفاده کرد.

امنیت سیستم هوشمند از آنجایی که در صورت نیاز به نظارت و کنترل خارجی می توان به سیستم های هوشمند از طریق اینترنت دسترسی داشت، از ارتباطات رمزگذاری شده برای جلوگیری از استفاده غیرمجاز از کنترل های خانه هوشمند استفاده می شود. 

نظارت و کنترل اضافی گنجاندن برخی از دستگاه ها در سیستم های هوشمند می تواند به موتورها، حسگرها و کنترل های اضافی نیاز داشته باشد. به عنوان مثال، پرده ها برای باز و بسته کردن آنها به موتور نیاز دارند، وسایلی که از شبکه برق تغذیه می شوند مانند چراغ ها به دستگاه های کنترلی اضافی نیاز دارند و فیلترهای هوا به سنسورهایی برای نظارت بر کیفیت هوا نیاز دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254