No products in the cart.

آموزش تعمیر جک پارکینگ در تهران

آموزش تعمیر جک پارکینگ در تهران
تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران

تعمیر جک پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ در تهران تخصص ماست، نصاب و تعمیرات انواع جک های درب پارکینگی، بازویی و ریلی درب اتوماتیک پارکینگ (الکتروموتور و هیدرولیک) ، تعمیرتمامی برندها، ریموت کنترل و مدار فرمان، راهبند و گیت های اتوماتیک ورودی پارکینگ ها و ادارات، کرکره برقی اتوماتیک ودربهای شیشه ای اتوماتیک پارکینگ در تهران و منطقه سعادت آباد با بهترین کیفیت و در اسرع وقت.
در این مقاله تعدادی از عیب هایی که ممکن است یک جک پارکینگ برقی  داشته باشد تا باعث عدم کارایی آن شودو نیاز به تعمیر داشته باشد را با هم می بینیم

تعمیر جک درب اتوماتیک

پیدا کردن عیب و تعمیر جک درب پارکینگ کار اسانی نیست. برای اینکه عملکرد این درب‌های اتوماتیک به درستی انجام گیرد باید همه اجزا بصورت کاملا هماهنگ با یکدیگر کار کنند تا احتمال بروز خطرات ناگهانی به کمترین حد ممکن برسد. توصیه ما به عنوان متخصص تعمیر جک درب پارکینگ برای پیشگیری از بروز خرابی یا خطرات ناشی از عملکرد نامناسب جک برقی این است که این کار توسط متخصصین این کار صورت گیرد.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

علت خرابی جک درب پارکینگ

همواره عوامل زیادی برای عملکرد نامناسب یا غیرفعال شدن جک درب پارکینگ وجود دارد. به طور کلی علت بسته نشدن درب آهنی در بیشتر موارد مربوط به قطع جریان برق یا اتصالی در سیستم برق محیط است.

  •  مرحله اول : تعمیر و عیب‌ یابی جک درب پارکینگ یا یک سیستم الکترونیکی باید مطمئن شوید که به جریان برق متصل است یا خیر.
  • مرحله دوم:یکی دیگر از عوامل باز و بسته نشدن درب ورودی پارکینگ عدم عملکرد مناسب ریموت درب می باشد. در این موارد باید قبل از این که سیستم برق و جک‌برقی را بررسی نمایید، باتری‌های ریموت را چک کنیدو در صورت نیاز باتری‌ها را تعویض کنید.
  • مرحله سوم : سیستم‌های الکترونیکی بسیار حساس میباشند،و ممکن است به راحتی آسیب ببینند و به تعمیر نیاز داشته باشند. گاهی‌اوقات علت باز نشدن درب پارکینگ ، چسبیدن دکمه‌های موجود برروی ریموت میباشد که به مدار داخلی میچسبد؛ و این همین امر مانع از باز و بسته شدن درب می‌گردد. اگر ریموت جک برقی پارکینگ شما با مشکل روبرو شده است  جهت تعویض ریموت درب برقی کنترل درب با مشاورین مجموعه آکو جک در سعادت آباد تهران در تماس باشید.
  • مرحله چهارم : نقص فنی در چشم‌ الکترونیک و سنسورهای جک یکی دیگر از علل بسته نشدن درب  می باشد. درب اتوماتیک پارکینگی جهت برقراری امنیت و کنترل تردد ماشین‌ها نصب شده و برای رسیدن به این هدف داشتن سنسورهای حساس کاملا ضروری میباشد. گاهی‌اوقات گرد و خاک و یا ضایعات موجود برروی چشم الکترونیک مانع از باز و بسته شدن جک میگردد، به همین دلیل در صورت ایجاد چنین مشکلاتی باید سنسورها را کاملا بررسی نمایید.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

  • مرحله پنجم : عملکرد جک های اتوماتیک را بررسی کنید. اصلی‌ترین قسمت درب اتوماتیک بازو های ان است. در جک الکترومکانیکی در صورت وارد آمدن فشار زیاد بر روی درب به هنگام باز و بسته شدن آن  اصطکاک میان چرخ دنده‌ و میل ماردون زیاد شده و همین کار  سبب شکستن آنها می‌شود . اگرجک های درب پارکینگ خراب گردد باید از افراد کارشناس در این زمینه درخواست کمک شود.میتوانید با کارشناسان پی جی در در تماس باشید .
  • مرحله ششم : فلاشر درب باید بررسی شود ، این فلاشرها یا همان چراغ چشمک زن، نقش مهمی به عنوان سیستم هشدار دهنده را دارند، در صورت خراب شدن فلاشر جک درب پارکینگی، ممکن است ریموت رو چندین بار فشار داده و سردرگم گردید. بنابراین، جهت جلوگیری از اتفاقات بعدی و پرهیز از هزینه های اضافی و بیشتر با تعمیر کار جک پارکینگی در تماس باشید.
تعمیر جک پارکینگ در تهران

مراحل تعمیر جک درب اتوماتیک

  • چراغ ریموت در ابتدا چک شود (در صورت خراب شدن ریموت درب اتوماتیک چراغ آن کمرنگ خواهد بود و  شاید خاموش شود) . در این صورت احتمالا ریموت معیوب شده است یا به مرور زمان باطری آن تمام شده و نیاز به تعویض باطری دارد.
  •  وقتی ریموت رو چک کردید و سالم بود، گوش خود را به دستگاه مرکزی نزدیک کنید و وقتی دکمه ای از ریموت را لمس می نماید صدای رله دستگاه مرکزی باید شنیده شود و این عمل نشان می دهد : ریموت فرمان صادر و فیوز نیز سالم است و دستگاه مرکزی آن را اجرا می نماید پس آن هم سالم می باشد. اگر صدایی از دستگاه مرکزی شنیده نمیشود: باید اول فیوز را چک کنیم که اگر سالم بود ایراد از برد مدار  و یا سیم های ورودی به آن است که نیاز به کارشناسی دقیق تعمیر کار می باشد.

ایراد جک بازویی درب پارکینگ

  • اگر ایراد از جک های بازویی باشد، درب نه باز و نه بسته می شود. اما اگر ایراد از چشمی ها باشد درب باز می شود اما هنگام بسته شدن عمل نمیکند. پس اگر درب باز هم نشد (هر دولنگه) مشکل از داخل جک بازویی است. اگر حالتی پیش آمد که متوجه شدید جک درب خراب می باشد یا باید آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

ایراد چشمی یا فتوسل جک درب پارکینگ

تمام مراحل بالا چک شده و از بدون ایراد بودن آنها که مطمئن شدید و درب اتوماتیک باز می شد اما هنگام بسته شدن عمل نمی کرد ایراد باید از چشمی ها باشد که ارتباط آن ها قطع شده و نمی گذارد درب بسته شود. در مواقعی که ایراد از چشمی ها باشد باید ابتدا از ساف بودن هردو و تراز بودن آنها اطمینان حاصل کنید بعد از تمیز بودن چشمی زیرا هر مانعی که سد راه رسیدن مادون قرمز به گیرنده شود اخلال ایجاد می کند.

در بعضی موارد هم امکان دارد چشمی درب اتوماتیک در مکانی قرار گرفته باشد که نور خورشید به آن می تابد و چون نور خورشید اشعه مادون تولید می کند این هم می تواند در کار چشمی ها خلل ایجاد کند (این مشکل بیشتر در تابستان که نور خورشید شدیدتر است اتفاق می افتد) که با گذاشتن سایبان برای چشمی ها مشکل مرتفع می شود اما اگر با این موارد هم مشکل حل نشود چشمی شما دچار مشکلی شده که یا نیاز به تعمیر برد یا تعویض دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254