No products in the cart.

عملکرد جک درب پارکینگ با انرژی خورشیدی

تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران
تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران ،نمونه کار تعمیر جک پارکینگ ، آکو جک تعمیرگاه جک پارکینگ
برای آشنایی با عملکرد جک درب پارکینگ با انرژی خورشیدی با آکو جک همراه باشید.

امروزه با توجه به استفاده روزافزون از انرژی خورشیدی در زندگی روزمره جک های پارکینگی نیز مجهز به این سیستم شده اند.البته درحال حاظر استفاده از ان در ایران بسیار اندک است اما امید است که در اینده بتواند فراگیر شود.

پنل خورشیدی مهمترین بخش از سیستمهای انرژی خورشیدی می باشد. وظیفه اصلی پنل های خورشیدی تبدیل انرژی فوتون های خورشید به جریان الکتریکی و انتقال این جریان به سیستم انرژی خورشیدی برای تولید برق خورشیدی می باشد.
پنل های خورشیدی از موادی تشکیل شده اند که با تابش نور خورشید و دریافت انرژی از فوتون های خورشیدی بار دار میشوند. بار دار شدن الکترون های این مواد به سیستم خاص اتمی آنها مربوط است. 

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

در سیستم اتمی آنها از مواد استفاده شده که الکترون ها با دریافت انرژی فوتون ها برانگیخته شده و به سطح انرژی بالاتری تغیر مکان میدهند. در این حالت از دو نوع ماده با دو خاصیت در دو طرف یک صفحه نفوذ ناپذیر الکترونی استفاده میشود و در دو طرف این صفحه بارهای مثبت و بارهای منفی با دریافت انرژی خورشید شکل گرفته و اختلاف پتانسیل ایجاد میکنند.

با استفاده از پتانسیل ایجاد شده (ولتاژ دو طرف صفحه) و ایجاد مدار بسته میتوان به جریان الکتریکی دست یافت. با سری سازی و موازی سازی سلول های موجود در پنل های خورشیدی میتوان به سطح پتانسیل بالاتر و جریان بیشتر دست یافت.

 تعداد و نوع سلول های خورشیدی موجود بر روی یک پنل خورشیدی انرژی خورشیدی ولتاژ و جریان خروجی و نهایتا توان خروجی پنل را مشخص میکنند و بدین ترتیب پنل های ۱۲ ولت، ۲۴ ولت، ۴۸ ولت، با توان های ۵۰ وات، ۱۰۰ وات، ۱۵۰ وات، ۲۰۰ وات و ۲۵۰ وات رایج برای استفاده در سیستم های انرژی خورشیدی تولید میشوند.

عملکرد جک درب پارکینگ با انرژی خورشیدی

عملکرد جک درب پارکینگ با انرژی خورشیدی :

همانگونه که از عملکرد پنل ها گفته شد وظیفه اصلی پنل های خورشیدی تبدیل انرژی فوتون های خورشید به جریان الکترونیکی و انتقال این جریان به سیستم انرژی خورشیدی برای تولید برق خورشیدی می باشد.

حال طی فرآیندی از دریافت انرژی خورشید فوتون های خورشیدی، باردار می شوند که ارتباط مستقیمی به سیستمی خاص اتمی دارد.

در کفایت ولتاژ و جریان خروجی به ترتیب ۱۲ ولت، ۲۴ ولت، ۴۸ ولت با توان های ۵۰ وات، ۱۰۰ وات، ۲۰۰ وات و ۲۵۰ وات رایج برای استفاده در سیستم های انرژی خورشیدی است.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

با توجه به اینکه درب های اتوماتیک مدام در حال حرکت نیستند می توانند برای تامین برق و انرژی از گیت های خورشیدی استفاده کنند که بهترین گزینه، خانه های شخصی مانند ویلاها و کلبه های روستایی است.

تکنولوؤی دربازکن پارکینگی پیشرفت عظیمی در سال های اخیر داشته است، گیت خورشیدی solar cell سلول های خورشیدی برای درب های DS و مزایای بیشتر آن از قبیل تولید تغذیه رایگان که فاقد ضررهای برای محیط زیست و … است.

درب ها در نوع های متفاوتی از جمله ریلی و بازویی در بازار موجود هستند که کارکرد آنها نیز با یکدیگر یکسان نمی باشند مانند مصارف تجاری و مسکونی که توان مصرفی آن متفاوت است که باید با توجه به نوع درب و کارائی گیت ها سفارش داده شوند.

بهینه سازی فضای بازشوی جاگیر درب های داخلی :

شاید بتوان اینطور عنوان کرد که شما هر چقدر از فضای محیط بتوانید به صورت بهینه استفاده کنید باز هم کم است! دیده شده که ساکنان منازل بزرگ و یا واحد های تجاری بزرگ نیز به دنبال هرچه بهینه استفاده کردن از محیط پیرامون خود هستند! 

 در این بین کم کردن فضای بازشوی درب ها در بهینه شدن چینش لوازم و مبلمان نقش بسزایی را داشته و در هرچه بهینه شدن این محیط ها تاثیر زیادی دارد

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

1 نظر

تعمیر جک پارکینگ تابا 1401| آکو جک ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

[…] موتور در جا کار میکند: کلید خلاص کن بیرونه ،محور کلید خلاص کن خم شده ،سیستم انتقال قدرت گریبکس به پیستون هرز شده . […]

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254