No products in the cart.

دروازه های کشویی یا چرخشی؟

دروازه های کشویی یا چرخشی؟

تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران
تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران ،نمونه کار تعمیر جک پارکینگ ، آکو جک تعمیرگاه جک پارکینگ

به این فکر می کنید که آیا باید دروازه های اتوماتیک را در ملک خود نصب کنید؟ یکی از تصمیماتی که باید بگیرید این است که دروازه های کشویی یا چرخشی را انتخاب کنید.

این انتخاب توسط چندین عامل تعیین خواهد شد، نه تنها ترجیح شخصی. همچنین باید چیدمان ملک خود را نیز در نظر بگیرید، حداقل فضایی که در اختیار دارید.

 تفاوت بین دروازه های کشویی و چرخشی چیست؟ دروازه‌های کشویی در عرض یک ورودی راهرو به فضایی در کنار یک پست دروازه حرکت می‌کنند که هم در راستای دهانه و هم طولانی‌تر از خود دروازه است.

 غالباً این یک دروازه واحد با چرخ‌هایی در زیر پایه آن است که در مسیری قرار دارد که در سراسر ورودی راهرو نصب شده است. 

دروازه های چرخشی معمولاً به صورت جفت با اندازه مساوی روی پایه های دروازه در دو طرف راهرو نصب می شوند. آنها از لبه‌های بیرونی به داخل یک ملک باز می‌شوند و وقتی بسته می‌شوند در وسط ورودی راهرو به هم می‌رسند. 

چه زمانی و چرا می توانید دروازه های کشویی را انتخاب کنید؟ درب برقی راهروی کشویی اگر فضای مورد نیاز برای گیت های چرخشی در دسترس نیست، گیت های کشویی گزینه ارجح هستند. 

به عنوان مثال، دروازه های چرخشی از طریق یک قوس در داخل ورودی یک ملک حرکت می کنند. 

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

هیچ مانعی نمی تواند در این قوس وجود داشته باشد یا دروازه ها با باز شدن به آن برخورد می کنند. که شامل اتومبیل های پارک شده، دیوارها یا نرده ها، سوله ها یا خانه می شود. 

اگر مسیر ورودی به سمت ملک شما شیب داشته باشد، نصب دروازه های چرخشی پیچیده تر است زیرا هنگام باز شدن با زمین برخورد می کنند.

 لولاهایی وجود دارند که دروازه‌های چرخشی را با زاویه باز می‌کنند تا درایوهای بالارونده را در خود جای دهند، اما اینها فشار بیشتری به موتورها وارد می‌کنند.

 از طرف دیگر، نصب گیت ها بر روی لولاهای سنتی به طوری که هنگام باز شدن به درایو برخورد نکنند، نیاز به شکاف بزرگی در زیر دروازه های بسته دارد. 

اگر یک دیوار یا حصار مجاور در فاصله ای که یک دروازه کشویی برای پاک کردن ورودی راهرو به آن نیاز دارد به ملک منحرف نشود، یک دروازه کشویی راه حل بهتری ارائه می دهد.

مزایای دروازه های کشویی چیست؟

دروازه‌های کشویی معمولاً به فضای کمتری نیاز دارند، به این معنا که فقط به فضای کافی در یک طرف تیرهای دروازه نیاز دارند تا بین آنها. با این حال، منطقه ای که یک دروازه کشویی به سمت آن حرکت می کند باید کمی طولانی تر از دروازه باشد.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

 

دروازه های کشویی یا چرخشی؟
در مورد امنیت گیت چطور؟

اگر به طور کامل سوار شوند، دروازه های کشویی درجه ای از حریم خصوصی را ارائه می دهند زیرا هیچ کس نمی تواند آنها را ببیند. آنها همچنین یک مرز فیزیکی را نشان می دهند.

 گسترش هر دیوار یا پرچین در اطراف محیط ملک شما. و اگر یک مزاحم واقعاً بخواهد وارد شود چه؟ دروازه های کشویی مانع متفاوتی هستند 

زیرا باید از مسیر خود خارج شوند و از حامل های نگهدارنده خارج شوند یا به زور در مقابل چرخ دنده موتور دروازه به عقب برگردند. چه زمانی و چرا می توانید دروازه های چرخشی را انتخاب کنید؟

 درب‌های چرخشی برقی یکی از جذابیت‌های اصلی داشتن دروازه‌های چرخشی خودکار، سهولت استفاده از آن‌ها در مقایسه با دروازه‌های چرخشی دستی است. 

کنترل از راه دور و سیستم های کنترل دسترسی به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به ترک ماشین خود، دروازه ها را باز و بسته کنند.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

 نصب با کیفیت بالا تضمین می کند که گیت های چرخشی شما برای سالیان متمادی با حداقل تعمیر و نگهداری فعال باقی می مانند. مزایای دروازه های چرخشی چیست؟

 اگر مسیری طولانی‌تر بدون فضایی برای ورود دروازه‌های کشویی دارید، گیت‌های چرخشی می‌توانند کاربردی‌ترین گزینه باشند. 

برای باز شدن کامل، گیت های چرخشی مسافت کمتری نسبت به دروازه کشویی حرکت می کنند و معمولاً کمی سریعتر باز می شوند. کدام دروازه امن تر است؟

 هر سیستم دروازه خودکاری که بدون توجه به کاربرد آن نصب شده باشد، چه کسی به آن دسترسی خواهد داشت و در کجا مناطق خطر احتمالی وجود دارد، به طور بالقوه ناامن است. 

دروازه های کشویی در سراسر سطوح ثابت حرکت می کنند، بنابراین پتانسیل ایجاد آسیب های برشی و خرد شدن را دارند. دروازه‌های چرخشی می‌توانند باعث آسیب‌دیدگی و له شدن در لولاها شوند 

و در هنگام باز شدن دروازه‌ها صدمات وارد شوند. با این حال، هنگامی که یک ممیزی ایمنی کامل انجام شود و مسائل ایمنی بالقوه شناسایی شوند، خطر آسیب با دروازه های چرخشی یا کشویی حداقل است.

 سپس نصب باید به گونه ای طراحی شود که تا آنجا که ممکن است امکان این موارد را از بین ببرد. یک نصاب اتوماسیون گیت واجد شرایط، که به طور کامل الزامات ایمنی منحصر به فرد گیت های انتخابی شما را درک می کند، 

بدون توجه به نوع انتخاب شما، ایمن ترین سیستم ممکن را مونتاژ و نصب می کند.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

بنابراین، کدام دروازه ها بهترین هستند؟ درب های اتوماتیک کشویی و دروازه های چرخشی در شرایط مختلف مزایایی را ارائه می دهند. 

اگر می خواهید در مورد نیازهای خاص خود صحبت کنید، چرا با تیم آکو جک تماس نگیرید؟ ما درب های آلومینیومی، موتورهای اتوماسیون دروازه و سایر اجزای ضروری برای دروازه های برقی برای هر نوع راهرو، چه تجاری و چه خانگی، داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254