No products in the cart.

روش کار مه ساز ضد سرقت

تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران

روش کار مه ساز ضد سرقت

روش کار مه ساز ضد سرقت که با عناوین سیستم امنیتی دودزا و مه پاش امنیتی نیز شناخته می‌شود و به محض ورود سارق و احساس خطر دستگاه مه ساز امنیتی فعال شده و با تولید حجم متراکمی از مه غلیظ با ماندگاری بالا در کمترین زمان ممکن ، باعث از بین بردن دید سارق و سلب امکان هرگونه عکس العمل بعدی از وی میگردد بطوریکه تنها راه ممکن برای سارق خروج از محل خواهد بود

. وجود انواع سیستم های نظارتی , حفاظتی و دزدگیراماکن و سیستم های نظارت تصویری که با هدف شناسایی احتمالی سارق پس از وقوع جرم و یا اعلام هرچه سریعتر وقوع سرقت به کار گرفته می شوند سیستم های مه ساز نقش بسیار موثری در پیشگیری از سرقت دارند.
نحوه عملکرد سیستم ضد سرقت مه ساز به این صورت است که به محض تشخیص سرقت با تولید مه بسیار غلیظ در چند ثانیه تمام فضای فروشگاه را به گونه ای پر می کند که سارق به خاطر نبود دید کافی ملزم به ترک محل و فرار می شود.

روش کار مه ساز ضد سرقت

برای کلیه اماکن و محیط های بسته قابل استفاده است و در هر ۱ ثانیه قابلیت پوشش ۲۵ حجم متر مکعب را دارد .

لذا به عنوان مثال برای یک مکان با مساحت ۲۵ متر مربع به ارتفاع ۳ متر که حجم آن ۷۵ متر مکعب خواهد بود ، این دستگاه در ۳ ثانیه چنین مکانی را پر از مه غلیظ می نماید.
برای مکان هایی با متراژ متفاوت میزان زمان پاشش مه بنا به مساحت محل تنظیم می گردد.
 
دستگاه به طور متوسط در حدود ۵۰ تا ۶۰ وات مصرف میکند. یعنی به این صورت میتوان درنظر گرفت که همواره یک لامپ ۵۰ وات روشن باشد.

مه تولید شده اثر مخربی بروی محیط فروشگاه و یا اجسام و طلاها نمیگذارد . در صورتیکه پس از فعال شدن دستگاه و تولید مه در محیط ، درب باز باشد و سیستم تهویه فعال شود.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

مه در مدت زمان کمتری از محل خارج شده و هیچ گونه تاثیری بر محیط باقی نمی گذارد. چنانچه پس از فعال شدن دستگاه و تولید مه در محیط ، درب بسته باشد و امکان خروج مه از محل وجود نداشته باشد.

پس از حدود یک ساعت مقداری از آن بر روی کف مغازه و سطوح محیط نشسته و در این حالت بر روی شیشه ها مانند حالت بخار گرفته ایجاد میشود که به راحتی با یک پارچه تمیز و آب قابل پاک کردن است و هیچ گونه اثر تخریبی ندارد.

در زمانی که برق قطع می شود باطری دستگاه فعال شده و سیستم ضد سرقت مه ساز  از لحظه قطع برق تا ۴۵ دقیقه، قابلیت کار با باطری را داراست.

با نصب انواع سنسور های مختلف مانند سنسور چشمی ، سیستم ضد سرقت مه ساز  همانند یک دزدگیر کامل در موقعیت های شبانه و تعطیلی واحد صنفی ، بلافاصله پس از ورود غیر مجاز به محل ، فعال شده و ضمن ایجاد مه غلیظ ، بوسیله سیستم مخابراتی دستگاه همزمان از طریق سرور پشتیبان با ۱۰ خط تلفن تماس برقرار شده و اعلام هشدار صورت می پذیرد.

دمیدن بیش از ۲۸ متر مکعب مه در ثانیه.
رسیدن مه به فاصله ی ۶ متری دستگاه در کمتر از ۲ ثانیه.
هر دستگاه مه ساز ظرفیت محافظت از محیط های ۵۰ تا ۵۰۰ متر مکعب را دارد.
سرعت واکنش دستگاه تنها ۰.۱ (یک دهم ثانیه) ثانیه تا شروع تولید مه با حداکثر توان می باشد.
چرا سرعت در سیستم مه ساز حائز اهمیت است:
قدرت تصمیم گیری را از سارق می گیرد و راهی جز ترک محل برای وی باقی نمی گذارد.
احتمال صدمه خوردن به دارایی و افراد حاضر را به حداقل می رساند.

روش کار مه ساز یورفوگ به این صورت است که مه ساز باید فرمان پاشش مه را به یکی از روش های زیر دریافت کند:

    ۱-دریافت از طریق سیستم دزدگیر اماکن موجود
    ۲-دریافت فرمان از طریق سنسورحرکتی بدون وجود دزدگیر اماکن
    ۳-فرمان به وسیله ریموت کنترل (کاربرد آن در طلا فروشی ها که فروشنده به وسیله ریموت فرمان را صادر می کند)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254