No products in the cart.

تعمیر جک پارکینگ فادینی

تعمیر جک پارکینگ فادینی

تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران
تعمیر جک پارکینگ در تمام نقاط تهران
مشخصات جک پارکینگ فادینی

 برند فادینی تمام محصولات خود را در کارگاه های خود در ایتالیا طراحی و تولید می کند.

به این منظور جک پارکینگ  در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود. هر کدام از مدل ها کاربردهای فراوانی دارند. به طور مثال جک نوپی ۶۶ فادینی، یک محرک روغن هیدرولیکی برای کار کردن دروازه های دو طرفه است که در هر دروازه قرار می گیرد.

 نکته قابل توجه این است که حداکثر عرض توصیه شده ۲ متر است.  جک پارکینگ فادینی یک راه حل ایده آل برای اتوماسیون دروازه هایی با زیبایی ظاهری و طراحی منحصربفرد است.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

ویژگی انواع مدل های جک پارکینگ فادینی :
  • شکل جمع و جور با حداقل ابعاد و بازوی مفصلی
  • نصب همه کاره حتی روی ستون های کوچک
  • قابلیت تنظیم بالایی دارد.
  • اپراتور برگشت ناپذیر که دارای ایستگاه مکانیکی است، دروازه را در قفل نگه می دارد.
  • صفحه کنترل مناسب با گیرنده یکپارچه و سوئیچ های محدود برای هر دو جهت
  • اطمینان از ایمنی و کیفیت
  • به لطف یک واحد کنترل مجهز به صفحه نمایش سه کلید، برنامه نویسی آن آسان است.
نصب و تعمیر جک پارکینگ فادینی

برای نصب جک پارکینگ فادینی در ابتدا باید برق مرکزی قطع شود. بعد از این کار مراحل نصب آن آغاز می شود. به این منظور بعد از آن دکمه پاور را می زنید. مشاهده خواهید کرد که دکمه ال ای دی چشمک می زند. در این مرحله شما قادر خواهید بود تا زمان مورد نظر خودتان را تنظیم کنید. به این ترتیب در طی مراحلی نصب و راه اندازی جک انجام می شود. جک پارکینگ فادینی باید توسط افراد متخصص و با توجه به دفترچه راهنمای نصب آن صورت بگیرد.

در هنگام نصب جک نکات فنی زیادی وجود دارند  که همگی در دفترچه ذکر شده است. البته بیان مشخصات فنی جک هم بخشی از توضیحات را تشکیل می دهد. در صورتی که نصب توسط افراد حرفه ای در این کار صورت نگیرد، ضرر و زیان زیادی در میان خواهد بود. فاصله بین دروازه و موتور توسط یک بازوی مفصلی گرفته می شود که می تواند هنگام نصب در محل تنظیم شود.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

به هنگام نصب جک درب پارکینگ، باید مشخصات جک کاملا مورد بررسی قرار بگیرد و با توجه به مشخصات فیزیکی و فنی ذکر شده در دفترچه راهنمای این دستگاه نصب آن صورت خواهد گرفت توضیحات این دفترچه شامل شیوه اتصال و سیم کشی، شیوه راه اندازی قفل الکتریکی و موارد دیگر است. دریافت پیام خطاهای مرکز کنترل یکی از موارد مهم است که می تواند به عیب یابی کمک کند. شناسایی عیوب مرکز کنترل، موتور و سایر قطعات در دفترچه مطرح شده است و البته باید به صورت تخصصی انجام شوند.

تعمیر جک پارکینگ فادینی
تعمیر جک پارکینگ فادینی

دیگر نیازی نیست که نگران خرابی جک پارکینگ خود باشید، زیرا جک فادینی دارا ی ۴ سال گارانتی پس از فروش است. در این صورت اگر در این مدت جک دچار مشکل شد، بدون پرداخت هزینه قادر به تعمیر آن خواهید بود.  برای تعمیر این محصول بادی حتما از نمایندگی معتبر آن کمک بگیرید.

افراد متخصص در تعمیر جک درب پارکینگ به راحتی تشخیص می دهند که مشکل مربوط به کدام قطعه است. با توجه به نوع مشکل دستگاه، ممکن است که هر کدام از قطعات آن اعم از ریل ماردونی بلبرینگ موتور، دنده و سایر موارد نیاز به تعمیر داشته باشد. بعد از رفع شدن عیب قطعه خراب، هر قطعه تست شده تا از سلامت کامل آن اطمینان حاصل شود. تعمیرات جک پارکینگ فادینی در منزل انجام می شود. بعد از تعمیر باید از عملکرد مناسب آن اطمینان حاصل کنید.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

اجزای جک پارکینگ Fadini 

جک برقی فادینی دارای اجزای مختلفی است که عملکرد آن را تحت تاثیر قرار می دهند. اجزای تشکیل دهنده جک پارکینگ فادینی به صورت زیر است:

  • دو بازوی جک قسمت اصلی جک برقی را تشکیل می دهند.
  • سنسورهای شناسایی موانع
  • نگهدارنده های بازو و پایه ها
  • چراغ هشداردهنده که بر روی درب قسمت بالایی درب نصب می شود.
  • ریموت برای کنترل باز و بسته شدن

علاوه بر قسمت های تشکیل دهنده، ضمانت نامه  یا گارانتی محصول و همچنین دفترچه راهنما برای نصب آن هم ارائه می شود. البته نصب جک پارکینگ فادینی کار ساده ای برای افراد عادی نیست و باید حتما توسط متخصص انجام شود.

قابلیت های مهم جک پارکینگ فادینی

با توجه به اینکه دغدغه افراد در مورد درب های پارکینگ، سر و صدای زیاد و عملکرد نامناسب آن ها است. این مدل به گونه ای طراحی شده است که هیچگونه سر و صدایی را از خود تولید نمی کند. جک فادینی یکی از انواع جک است که به راحتی نصب می شود. البته نه به این معنی که هر کسی قادر به نصب آن خواهد بود. نکته مهم امکان استفاده از گارانتی تا ۴ سال بعد از نصب و خرید آن است. البته در صورتی که نصب آن توسط نمایندگی صورت نگرفته باشد، دیگر تعمیرات تحت عنوان گارانتی صورت نمی گیرد.

عمر زیاد جک پارکینگ فادینی موجب می شود تا سال ها دیگر نیاز به خرید جک نداشته باشید. این جک از نظر ایمنی هم نمره خوبی را دریافت می کند. علاوه بر این سرعت باز شدن درب هم تا ۱۹ ثانیه است که به نظر زمان مناسبی نسبت به انواع جک درب است.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

ویژگی مرکز کنترل جک پارکینگ فادینی

جگ پارکینگ دارای یک مرکز کنترل است که وظیفه هدایت سیستم را بر عهده دارد. مرکز کنترل وظایف زیادی با استفاده از امکانات ویژه خود انجام می دهد. البته قابل تنظیم بودن آن باعث می شود تا بیشتر از قبل مورد توجه مشتریان قرار داشته باشد. جک پارکینگ فادینی امکانات ویژه ای را به ارمغان آورده است. این مرکز قابلیت های زیادی دارد که به شرح زیر است:

  • امکان برنامه ریزی توسط دیپ سوئیچ مدارها
  • امکان برنامه ریزی به وسیله ریموت
  • کنترل توسط کارت گیرنده
  • امکان قفل در هنگام مواجهه با موانع
  • تنظیم پورت و چشمک زن
  • توانایی تنظیم زمان حرکت درب و بسته شدن خودکار

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254