No products in the cart.

پنج سیستم برتر ایمنی خودرو

تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران
تعمیر جک پارکینگدر تمام نقاط تهران

تعداد سرقت‌های خودرو که هر ساله ثبت می‌شود، که از اوایل قرن گذشته به طور مداوم در حال کاهش بوده است، در سال‌های اخیر افزایش یافته است. 

تدابیر امنیتی پیشرفته، همراه با پیشرفت‌های طراحی که راه‌اندازی خودروها بدون کلید را دشوارتر می‌کند، باعث کاهش آنچه زمانی همه‌گیری دزدان فرصت‌طلب بود که خودروها را با سهولت نسبی می‌دزدیدند.

 به ویژه وسایل نقلیه قدیمی تر آسیب پذیرتر بودند. با این حال، دزدان خودرو اخیرا نگرش خود را تغییر داده اند. اکنون خودروهای گران قیمت که با فناوری پیشرفته‌تری مجهز شده‌اند توجه آنها را به خود جلب می‌کنند. 

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

بنابراین، چگونه از ایمنی خودرو خود اطمینان حاصل می کنید؟ پلیس، کارشناسان امنیتی و حتی مجرمان سابق همگی ترکیبی از فناوری و یک مانع فیزیکی را توصیه می کنند.

 در اینجا خلاصه ای از پنج مورد از بهترین راه ها برای کاهش خطر ابتلا به خودروی شما آورده شده است.

قفل فرمان آن‌ها دهه‌ها در بازار بوده‌اند و اغلب اولین خط دفاعی در برابر جوی‌سواران در دهه ۱۹۹۰ بودند، اما قفل‌های فرمان یک محافظ مؤثر در برابر سرقت خودرو هستند. قفل چرخ آنها عموماً نسبت به ۳۰ سال پیش محکم‌تر هستند و قفلی که کل فرمان را می‌پوشاند به احتمال زیاد همه دزدها را به‌جز مصمم‌ترین دزدها به تعویق می‌اندازد.

 رانندگی خودروهایی با قفل فرمان در جای خود تقریبا غیرممکن است و داشتن یک قفل نیز مانعی برای سرقت کیسه هوا یا فرمان است.

 سرقت کیسه هوا و فرمان یک مشکل رو به افزایش است، به ویژه در وسایل نقلیه گران تر، زیرا هر دو دارای ارزش فروش مجدد قابل توجهی هستند. با این حال، قفل های فرمان می تواند دست و پا گیر باشد، گذاشتن و باز کردن دوباره آن زمان بر است و ممکن است پرهزینه باشد.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

محافظت در برابر سرقت ماشین بدون کلید

دزدی خودرو بدون کلید یا رله خودرو دزدی شامل دزدانی است که از فناوری پیشرفته برای دور زدن سیستم های ورودی در خودروهای به اصطلاح بدون کلید استفاده می کنند.

 تعداد فزاینده‌ای از وسایل نقلیه جدید با سیستم‌های ورود بدون کلید ساخته می‌شوند که به مالکان اجازه می‌دهد تا زمانی که کلید واقعی آن‌ها در نزدیکی آن‌ها است –

 به عنوان مثال، در جیب خود، آنها را با قلم مو باز کنند. هنگامی که در ماشین سوار می شود، راننده دکمه ای را فشار می دهد تا موتور روشن شود. 

با این حال، مجرمان می توانند این سیستم ها را با دستگاه های خاص فریب دهند و به آنها اجازه ورود به وسیله نقلیه و دور شدن را بدهند.

 سرقت خودروی رله ای، که توسط حداقل دو نفر انجام می شود، نیاز به سیگنال یک کلید برای گرفتن خودروی ورودی بدون کلید با استفاده از تجهیزات الکترونیکی تخصصی دارد.

 یک مجرم بیرون از خانه شما می ایستد – و فقط باید در چند متری محل نگهداری کلیدها باشد – و دیگری در کنار ماشین شما هر دوی آنها یک دستگاه دیجیتال دستی دارند. 

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

سیگنال ساطع شده از یک کلید توسط دستگاه متعلق به فردی که در خارج از خانه قربانی قرار دارد، رهگیری می شود. سپس همان سیگنال را به همدستی که با دستگاه دوم در کنار وسیله نقلیه ایستاده است، ارسال می کند. 

سپس سیگنال را به خودرو ارسال می کند. سیستم امنیتی خودرو طوری فریب می‌خورد که فکر می‌کند کلید نزدیک است و اجازه می‌دهد درها باز شوند و – در برخی موارد – احتراق روشن شود. 

سرقت بدون کلید اگر خودروی شما دارای ورودی و احتراق بدون کلید است، مطمئن شوید که کلیدهای شما دور از دید قرار می گیرند. سیگنال های بی سیم در برخی از فوب های بدون کلید را می توان خاموش کرد. 

بررسی کنید که آیا این مورد در مورد شماست. اگر نه، پس ممکن است ارزش خرید کیسه های مسدودکننده سیگنال را داشته باشد که گاهی اوقات به عنوان “کیف های فارادی” شناخته می شوند، که با مواد فلزی پوشانده شده اند. 

این از انتقال سیگنالی که می تواند توسط یک جفت دستگاه رله رهگیری شود و سپس برای دسترسی به ماشین شما استفاده شود، جلوگیری می کند. 

اگر دکمه ای را بر روی جا کلیدی ماشین خود فشار دهید تا وارد ماشین خود شوید، در برابر “هک شدن” به این روش آسیب پذیر نیستید.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید

 

پنج سیستم برتر ایمنی خودرو

قفل پورت OBD

به جای سیم کشی داغ، مانند گذشته، مجرمان مدرن می توانند یک وسیله نقلیه را با ربودن درگاه تشخیصی (OBD) آن، راه اندازی کنند. قفل OBD اینها زمانی استفاده می شوند که ماشین شما در حال سرویس دهی برای ارائه اطلاعات به مکانیک است.

 مقررات مربوط به پورت‌های OBD مانع از ایجاد مشکل در دسترسی تولیدکنندگان به آنها می‌شود و هدفی آسان برای مجرمان است.

 آنها می توانند قفل ماشین شما را انتخاب کنند و سپس یک دستگاه تجاری موجود را به پورت OBD شما وصل کنند. این به آنها اجازه می دهد تا کلید خالی خود را برنامه ریزی کنند. 

برای جلوگیری از آن، می توانید یک قفل را روی درگاه OBD قرار دهید تا دسترسی را ممنوع کنید. همچنین می‌توانید دستگاه‌های الکترونیکی را بخرید که با ایموبلایزر خودرو ترکیب می‌شوند تا از استفاده از پورت OBD برای اهدافی که در بالا توضیح داده شد، جلوگیری کنند.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

cctv

علاوه بر استفاده از وسایلی که دزدیدن ماشین شما را از نظر فیزیکی دشوار می کند، قدرت بازدارندگی را نیز نباید دست کم گرفت. دوربین مداربسته فردی که تلاش می‌کند به خودروی شما دسترسی پیدا کند، 

می‌تواند صدمات قابل‌توجهی به بار آورد، و در برخی موارد، یک مجرم خنثی‌شده که با دستگاه بی‌حرکت مواجه می‌شود، ممکن است از طریق ناامیدی دوباره به خرابکاری بی‌معنا بازگردد.

 اکثر مجرمان، بدون تعجب، خجالتی دوربین هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، نصب دوربین مدار بسته در ملک خود و قرار دادن آن به گونه ای که خودروی شما به وضوح در میدان دید آن قابل مشاهده باشد، احتمالاً بیشتر مزاحمان را منصرف می کند.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

درب و جک پارکینگ

یکی دیگر از عوامل بازدارنده احتمالی برای سارقان خودرو، نصب درب پارکینگ است. 

آنها امنیت را هم برای وسایل نقلیه و هم برای خانه شما فراهم می کنند، اگر راهروی شما دروازه ای ندارد، یا دارای دروازه های کم ارتفاعی است که قفل آن باز مانده است، پس بردن وسیله نقلیه شما برای یک مجرم مشکل چندانی ندارد. 

گیت های برقی یک مانع فیزیکی را تشکیل می دهند که ممکن است حتی مصمم ترین دزد را از کار بیندازد. دروازه اتوماتیک باز کردن درب پارکینگ اتوماتیک بدون اعمال نیروی قابل توجهی دشوار است.

 درایو بولارد نه تنها این، توجهی که ممکن است به خود جلب کند، آن را به یک استراتژی مخاطره آمیز تبدیل می کند، و بیشتر سارقان خودرو ترجیح می دهند هدف ساده تری پیدا کنند.

 برای افزایش امنیت ملک خود، می توان ستون های قابل جابجایی را در داخل دروازه های شما نصب کرد.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

خلاصه

بنابراین، وقتی نوبت به امنیت خودرو می‌رسد، بهتر است از انواع گزینه‌های فیزیکی و فناوری استفاده کنید تا احتمال سرقت خودروهایتان را کاهش دهید. 

درب های برقی امنیت را تامین می کنند و به ملک شما ارزش می بخشند. به عنوان اولین خط دفاعی در برابر سارقان خودرو، آنها یک انتخاب عالی هستند.

3 نظر

تعمیر جک پارکینگ تیتان1401 | آکو جک ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳

[…] به وفور یافت میشوداز همین رو کار را برای تعمیر کاران درب اتوماتیک اسان نموده […]

پاسخ
vorbelutr ioperbir ۱۴۰۲/۱۰/۱۵

Great items from you, man. I have be aware your stuff prior to and you are simply too wonderful. I actually like what you have acquired here, really like what you are stating and the best way wherein you assert it. You’re making it entertaining and you still take care of to keep it sensible. I cant wait to learn much more from you. This is really a wonderful website.

پاسخ
acojak نویسنده ۱۴۰۲/۱۰/۱۵

Hello . I am very happy that I can help you. wish you luck

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254