No products in the cart.

راهنمای خرید جک پارکینگ

راهنمای خرید جک پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ ،تعمیر جک پارکینگ در تهران

بهترین جک درب پارکینگ ایرانی یا خارجی کدام است؟ چه برندی برای خرید جک پارکینگی مناسب است؟ آیا وزن درب برای انتخاب جک برقی اتومات پارکینگ تاثیر دارد. کدام جک برای ساختمان شما میتواند مناسب باشد. پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید تا با این راهنمایی هنگام خرید جک درب پارکینگ انتخاب بهتری داشته باشید.

چطور جک پارکینگی مناسب و خوب بخریم

یکی از اولویت های انتخاب جک‌ پارکینگ فضای مورد استفاده است، در بیشتر مواقع پیش می‌آید که ما فضای کافی برای گذاشتن درب هایی که به صورت چرخشی یا به داخل بازشو باشند داریم، پس باید از جک های کشویی استفاده می نماییم، زیرا اینگونه درب‌ها برای عملکرد خود نیاز به فضای زیادی ندارند و همچنین می‌توان از این گونه جک برای مکان هایی که در شیب هستند هم استفاده کرد.

برای باز و بسته کردن درب پارکینگ علاوه بر ریموت کنترل میشود از سیستم های مختلف دیگری نیز استفاده کرد، مانند سیستم‌هایکنترل از راه دور (uhf) ، دستگاه کنترل تردد و یا توسط تلفن همراه و … که فقط کافی است جک پارکینگ قابلیت اتصال به این سیستم‌ها را در خود داشته باشد.

تیم آکو جک آماده خدمات رسانی در زمینه نصب و تعمیر جک پارکینگ ، تعمیر جک پارکینگ در تهران می باشد برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ تماس بگیرید.

کنترل تردد ها با روش‌های مختلفی درب را باز می‌کنند مانند خواندن کارت، رمز و احراز هویت. باز کردن درب توسط کارت: در کنار درب پارکینگ بر روی دیوار و یا یک پایه طراحی شده اکسس کنترل قرار می‌گیرد، کاربر به دستگاه کنترل تردد نزدیک می شود کارت خود را بر روی ان قرار می‌دهد و درب به صورت اتومات باز می شود. مزیت استفاده از این روش این است که دیگر نگران تعویض باتری نیستید زیرا این کارت بدون باتری و توسط سیگنال کار می کند.

اما از معایب آن این است که ممکن است کارت گم شود و دست افراد سود جو افتاده شود .استفاده از رمز از لحاظ ایمنی نسبت به کارت بهتر است، زیرا دیگر قابل گم شدن نیست اما باز قابل انتقال از شخصی به شخص دیگر است. بهترین روش که از لحاظ ایمنی بهتر است دستگاه های کنترل تردد میباشد که توسط احراز هویت استفاده می‌ گردند.

 

روش دیگری برای باز کردن درب استفاده از تلفن همراه است. به مدار جک درب پارکینگ ریدری نصب می‌گردد که توسط تلفن همراه شما کار می‌کند زمانی که به درب نزدیک می شوید میشود با گرفتن یک تماس و یا ارسال پیام، فرمان باز شدن را به جک درب پارکینگ داده تا درب باز شود.

راهنمای خرید جک پارکینگ

اهمیت وزن و ابعاد درب در انتخاب جک درب پارکینگ

از آنجایی که درب های روز به روز با استفاده از تکنولوژی های مدرن و لولا های بهتر ، روان تر می شوند و ضعیف ترین جک درب پارکینگ توان باز کردن درب تا ۳۰۰ کیلو گرم دارد؛ عملا محاسبه ی وزن درب به کارتان نخواهد آمد. پس به بررسی نوع پارکینگ و ابعاد می پردازیم.

درب مناسب برای جک برقی اتوماتیک ، لنگه ای یا لولایی می باشد. دربی که محور آن متصل به دیوار است و به دونوع تک لنگه و دو لنگه دسته بندی می شود. ۸۰ تا ۹۰ درصد ساختمان ها از درب لنگه ای و الباقی از کرکره ا ی ، زیرسقفی و ریلی استفاده می کنند.

پس از تعیین نوع درب ، نوبت ابعاد است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. علت این موضوع تفاوت میان طول بازو ها می باشد چراکه هر بازو توان جابه جایی ابعاد معینی از یک درب را دارد و برای مثلا در درب پارکینگ ۵ متری امکان استفاده از بازوی مخصوص درب های ۳ متری وجود نخواهد داشت.در توضیحات مربوط به هر جک برقی اتوماتیک  اولین مشخصه ابعاد درب است.

چه برندی برای خرید جک پارکینگ مناسب است

انتخاب برند و یا نوع ایرانی و یاخارجی جک بستگی به بودجه شما دارد و همچنین بسیار مهم است که انتظارات شما از جک برقی درب پارکینگی به چه صورت است. جک پارکینگی ایتالیایی کارایی بهتر و بالاتری داردو قیمت آن نیز نسبت به جک پارکینگی ایرانی بیشتر و بالاتر است. قیمت چک پارکینگی ایرانی از خارجی ارزان تر است و میتواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد.

جهت نصب جک پارکینگی و همچنین راهنمایی در مورد انتخاب جک مناسب برای منزل و پارکینگ ساختمان میتوانید با شماره ۰۹۱۲۶۰۴۷۲۵۴ در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

لینک های مفید

دسته بندی ها

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا
سلام

کمکی از دست ما بر میاد ؟! لطفا پیام خود را ارسال کنید تا سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند . با تشکر

  • برای تماس میتوانید با شماره 09126047254